Bă, a înnebunit internetul zilele astea, de când circulă poza cu Leon Dănăilă, medic neurochirurg, cu o sacoşă în mână şi în metrou. Extraordinar! Unii chiar au făcut ştiri din chestia asta. Tot ce mai lipseşte acum este să îi ridicăm un piedestal omului pentru că merge cu metroul, deşi, probabil, la vârsta şi meseria lui şi-ar fi permis măcar un Lexus. Asta ca să nu mai vorbim de toate comparaţiile dintre el, care merge cu metroul (ca toţi săracii, că aşa e la noi), şi preoţii care se plimbă cu modele hibrid de maşini. Bă, ai naibii preoţi, pic de respect nu mai au pentru ţara asta!

Nouă, românilor, ne place în general să ne udăm în pantaloni de fiecare dată când vedem câte un personaj celebru sau care ar avea potenţial de celebritate făcând lucruri pe care le facem cu toţii, zi de zi. Adică, simplu, dacă vedem pe unul cu bani că merge cu bicicleta, uite, frate, un erou. Dacă merge cu bolidul şi trece în viteză pe lângă noi, o flegmă rapidă şi „uite, bă, ce ţăran”. Aşa suntem noi, e în ADN-ul nostru. La fel am reacţionat şi la poza cu primul ministru al Marii Britanii citind ziarul în metrou, la fel am reacţionat şi la poza în care prinţul William şi prinţul Harry cărau saci de nisip pentru construirea unui dig, în timp ce Ponta şi ai lui se plimbau cu barca pneumatică în apă de jumătate de metru. Nu, fă, Doino?

Lăsaţi-l în pace pe Leon Dănăilă, că nu făcea nimic ieşit din comun. Cum, de altfel, a zis şi el. Ce o fi cu atâta isterie, nu înţeleg. Dacă eu nu am bani de Mercedes CLK şi merg pe jos, nu pot să am aceleaşi pretenţii de la unul care câştigă, poate, 10.000 de euro pe lună. Bravo lui, poate a învăţat, a muncit sau a furat bine. Dacă eu sunt prost şi nu am făcut nici unul din lucrurile alea, să fiu sănătos. Hai să nu ne mai !”¤!#¤&% atâta pe noi, că râde lumea. Om avea noi umor, dar câteodată suntem penibili.

Oricum, tot respectul pentru domnul profesor, care alege să meargă cu metroul, deşi putea foarte bine să meargă cu maşina. O face pentru că plimbarea îi face bine la sănătate. În rest, omul nu vrea decât să îşi facă bine meseria, pe 2500 de lei, cât zice dumnealui că face lunar. Na, o fi mult, o fi puţin, numai el ştie. Noroc că îşi face meseria bine. Restul, că merge cu metroul, pe jos, cu bicicleta, cu avionul sau cu limuzina, nu mai contează!

