Acum câţiva ani, când blogul ăsta era în vogă şi avea câteva mii bune de cititori pe zi (al dracului să fiu dacă ştiu de ce), vă recomandam să vă îndrăgostiţi de o proastă. Sau, mai bine zis, de una care nu citeşte. Că aia nu vă bate la cap cu inteligenţa aia, că nu vrea dusă la muzeu, că merge prostită şi cu o ciocolată şi un BMW. Una lângă care poţi să îţi faci o carieră, un job anost, şi să ai o viaţă complet normală, fără suişuri şi coborâşuri.

Bă, ce naiba era în mintea mea? Ce e drept, aveam doar vreo 22 de ani, eram mic, prost, mă îndrăgosteam de orice fată care îşi ridica fusta în faţa mea şi mă ducea capul fix până la magazin. Dar eram deştept, dă-mă naibii! Că scriam pe blog şi mă consideram cineva, deşi eram nimeni. Noroc că de atunci am mai pus vreo 20 de kilograme pe mine, şi o parte s-au dus şi la creier.

Nu, băi, nene, nu vă îndrăgostiţi de proaste. Nu vă îndrăgostiţi de câte una din aia care după ce vă cucereşte inima se face cât Casa Poporului, sau care se mulţumeşte cu salariul pe care î-l aduceţi voi acasă, că ea are de crescut trei copii şi nici chef de sex  nu mai are. Nu! Dacă vrei să duci o viaţă faină, caută una care să te dea pe spate zi de zi. Una care să aibă replică la orice spui tu, nu pentru că citeşte mai multe cărţi decât tine, ci pentru că are experienţe de viaţă care îi dau voie să îţi dea replică la orice. Una care să vrea să ieşiţi, să vă distraţi, să nu vă căsătoriţi pe loc, să nu aveţi copii la 25 de ani. Una care să sforăie lângă tine şi pe care să o consideri adorabilă când face asta. Una căreia să nu îi fie frică să te bage în…. aia a mă-tii când eşti bou.

Căutaţi-vă una ca a mea. Că a mea e cea mai bună :D. Şi mai avem un pic şi facem un an de când suntem împreună. Mai bine zis, un an de când îmi mănâncă zilele. Dar, să mor de nu îmi place cum le pune în farfurie şi cum îşi aşează simandicos cuţitul şi furculiţa, pregătite să taie. Na, să mai zică cineva că nu mă pricep la declaraţii de dragoste!

P.S. Te iubesc, Anca :). Mânca-mi-ai zilele în continuare, cum s-ar zice!

11721346_863972857017071_1017073876_n

0

