300.000 de EURO pentru un vas de WC îmbrăcat în aur, la vila din Cotroceni a preşedintelui. Este absolut şocant felul în care şeful statului aruncă banii naţiunii pe asemenea lucruri, în timp ce copiii din România mor de foame şi bătrânii au pensia mică. Jos Iohannis! 

Pentru cei care nu s-au prins, fie pentru că nu îi duce capul, fie pentru că ei chiar cred că preşedintele e atât de bolnav încât ar vrea să se cace în aur, şi să tragă apa apăsând pe un cristal Swarovski, e doar o glumă. O glumă la adresa sutelor de site-uri româneşti care promovează fix astfel de articole, zi de zi, oră de oră şi la care tu, dragă facebook-istule, dai share constant.

O faci din prostie? De cele mai multe ori, DA! Altfel nu îmi explic de ce ai vrea să îţi intoxici prietenii virtuali cu astfel de dobitocisme delirate de unul şi de altul doar cu intenţia de a face trafic. Dacă eşti curios să vezi ce scrie în articolul ăla, intră, citeşte şi abţine-te să mai dai şi la alţii. De regulă, ce sună prea bombastic pentru a fi adevărat, nu este adevărat! Pentru că e bombastic. Dacă eu vin mâine şi zic că am făcut sex cu Sânziana Buruiană, nu dă share nimeni. Dacă vin şi zic că Iohannis a făcut sex cu Sânziana Buruiană şi că a plătit-o din bani publici, să vezi atunci inflamare pe internet. Nici nu trebuie să fie reală informaţia. Pentru că internetul o perpetuează fără să o verifice, fără să o gândească. „Porcul ăsta de Iohannis, ne era mai bine cu Ponta!”.

Treijde mii de blogări au scris despre subiectul ăsta, şi voi tot un rahat aţi înţeles. Mă rog, articolele de pe bloguri nu se bucură de aceleaşi share-uri ca inepţiile astea vomitate de câte un dobitoc pe un site de doi lei, în care repetă aceeaşi idee în cele 4 rânduri scrise. Mai acum câteva zile citeam că Angela Merkel ar fi declarat că nu ne mai putem opune imigranţilor. „Cine suntem noi să apărăm valorile creştine?”. Fix aşa era titlul materialului share-uit pe facebook, în care nu am avut curaj să intru, că ţin la nervii mei. Mi-i întinde destul motanul, când dărâmă suportul de rufe (wink, wink). Comentarii, share-uri, lume indignată, huo Merkel, suge-o Merkel, jos Iohannis, alea alea. Deci lumea chiar0 pune botul la aşa ceva, pentru că lumea e proastă. Eu altă concluzie nu am.

Oameni buni, decât să citiţi toate căcaturile astea, nu mai bine puneţi mâna pe o carte? Şi pe una de poveşti, că tot e bună. Să afli ce făcea Tom Degeţel sau cu cine umbla Cenuşăreasa când nu o ardea cu piticii Albei-ca-Zăpada, tot e mai bine decât să te holbezi la nişte idioţenii mai mari ca tine. Nu de alta, dar şi aşa nivelul IQ-ului din ţara asta e scăzut rău.

Ai altă părere? Pune-o într-un comentariu!

