Ați auzit vreodată povestea lui Robin Hood, acel bandit care fura de la bogați pentru a da la săraci și care era vânat de așa zisa poliție a vremurilor pentru faptele sale? Ei bine, eu nu o să vă vorbesc despre acel Robin Hood.

Eu o să vă vorbesc despre Oliver Queen. Oliver este un playboy miliardar, un fel de Tony Stark fără atâtea cunoștințe, pe care soarta îl poartă pe o insulă din mijlocul oceanului, unde își petrece, forțat, 5 ani din viață. El ajunge acolo în urma unui naufragiu (clasic) al cărui singur supraviețuitor este. Hotărât să îi îndeplinească ultima dorință tatălui său, aceea de a se întoarce în orașul natal și de a-l curăța de “cancerul care crește încontinuu”, Ollie trece de la stadiul de băiat răsfățat la cel de bărbat motivat.

Întors acasă, în Starling City, acesta își dă seama că pentru a proteja persoanele la care ține trebuie să își creeze un alter-ego. Așa ia naștere justițiarul  “Green Arrow” sau “Săgeata Verde”. Cu un costum asemănător celui purtat de Robin Hood, cu un abdomen care l-ar face invidios pe Mr. Univers, sume de bani impresionante și o listă de nume date de tatăl său decedat, Arrow își propune să curețe orașul de corupție.

Dar nimic nu este atât de ușor precum pare. Mai ales când printre personajele cele mai corupte se află propria mamă …

arrowx

Serialul “Arrow”, trebuie să recunosc, m-a făcut să fiu sceptic. Înainte să încep să mă uit la el, m-am gândit că va fi un alt serial cu acțiune răsuflată, cu romanțe eșuate și cu replici de 2 bani. Însă, din clipa în care am dat play, nu am reușit să mă mai despart de ecranul laptopului. Acțiunea din prezent se îmbină cu flashback-urile personajului din cei 5 ani petrecuți pe insula din mijlocul Pacificului. Astfel, se creează o punte, prin care se înțelege mult mai bine felul în care Oliver Queen ajunge Green Arrow. Iar ca bonus, există și acea poveste de dragoste, care nu este poveste de dragoste. Per  total, este unul dintre cele mai bune seriale. Cel puțin din început. Am o vagă presimțire că în câteva zile voi ajunge să aștept cu nerăbdare apariția următorului episod. Vi-l recomand cu căldură!

Sursa Foto: http://www.filelist.ro

