Ai prea mulți bani și nu ai ce face cu ei? Te-ai săturat să vezi cum, zi după zi, buzunarul se îngroașă într-atât încât nu mai ai loc să îți bagi telefonul, cheile sau chiar mâna? Ești student, iar problemele financiare sunt doar un vis pe care nu îl poți atinge? Toate acestea au, acum, rezolvare!

baronii-n-au-principii-politice-ci-doar-pofta-de-bani

Tot ce trebuie să faci este să te inscrii la o facultate și să urmezi cursurile prin forma de finanțare proprie. Adică la taxă. Casieria universității îți va primi, cu mare plăcere, teancul de bani care îți îngreunează pantalonii. Astfel, tu vei fi mult mai ușor și nu vei mai speria cântarul, iar prezența banilor în portofel nu va mai fi o problemă.

Dar asta nu e tot. Acum și numai acum, în baza unei oferte limitate, ai o șansă unică. Dacă nu vrei să renunți din prima la greutățile din buzunare, poți achita doar jumătate din taxă. DOAR jumătate, DOAR acum. Nu mai sta pe gânduri. După ce îți vei goli buzunarele, te vei simți ușor ca un fulg și vei accede într-un plan superior al existenței. Vei vedea lucrurile altfel. Vei pluti pe norișori, cu un cerc deasupra capului și vei cânta manele de jale la o harpă.

Nu poți lăsa această oportunitate să te ocoleasca. E un tren care vine o singură data în viață și TU trebuie să fii în el. Mulți oameni și-au schimbat viețile folosind acest super produs.

„Înainte să fiu la taxă, aveam niște dureri îngrozitoare de spate. După un control amănunțit, mi s-a spus că banii din buzunar pun atâta presiune pe coloana mea, încât se va rupe în curând. Atunci am auzit prima data de taxă, produsul minune. Și am zis că nu am nimic de pierdut. Ei bine, acum mă simt super. Durerile mi-au trecut, iar medicii nici măcar nu vor să mă mai primească, de sănătos ce sunt. Folosiți taxa, chiar funcționează!” (Sărăcel Boschetăreanu, 23 de ani, student )

 Ce mai aștepți? Du-te chiar acum la secretariatul facultății tale și exprimă-ți dorința de a trece la taxă. Vei vedea cum chipul secretarei se va lumina. Nu rata ocazia să fii fericit și să îi faci pe alții fericiți.

În plus, dacă vei achita taxa integrală vei primi și un cadou: încă un an la taxă.  Renunță la bani, ei nu aduc fericirea! Pune mâna pe telefon și sună la secretariat! Oferta este valabilă în limita stocului disponibil.

Acest text a fost gândit și conceput ca un pamflet. Vă rugăm să îl tratați ca atare!

Sursa Foto: http://www.finantistii.ro

