Oricât de ciudat ar suna titlul acestui articol, asta consider eu că mi s-a întâmplat în clipa în care am fost pus, pentru prima dată, în poziția unui crainic. Chiar dacă este la un post de televiziune mic, aproape anonim. Chiar dacă știrile sunt destinate, în mare parte, studenților, și chiar dacă nici măcar ei nu se uită.

De ceva timp, tot fac practică la televiziunea universității Dunărea de Jos, din Galați, și îmi place. Am început cu reportaje, știri. Am luat microfonul în mâna și am început să pun intrebari, exact ca un copil  de gradiniță, care face primii pași în viață. Nu de puține ori mi s-a spus că munca de jurnalist este ușoara. Că tot ce trebuie să faci este să zâmbești frumos, să spui două prostii și gata. Ți-ai făcut știrea. Celor care au părerea asta, le spun 2 lucruri:

1.Nu mai citiți CanCan, Libertatea, Click și alte astfel de fituici, bune pentru șters la fund. Deși și băieții ăia muncesc. Vă dați seama că ei stau 3 zile cățărați într-un copac, doar ca să o vadă pe Oana Zăvoranu în chiloți?

2.Vă invit să încercați să faceți o știre. Să mergeți pe teren, să puneți întrebări(dacă veți ști ce întrebări să puneți), să fiți refuzați, să nu vi se răspundă. Apoi să scrieți știrea și să o trimiteți la montaj. Vom vedea cât de ușoara vi se va părea meseria asta.

Iata că, după ce am făcut câteva știri mai mici, a venit și clipa să iau rolul de crainic în serios. Nu oi fi eu vreo Andreea Esca. Nu am decolteu larg, așa că dacă sperați să vedeți o pereche de sâni, vă invit să faceți cale întoarsă. Nici bâlbe nu am tras, deci vă rog să vă băgați coada între picioare și să nu vă uitați, dacă sperați să mă trimiteți la Cronica Cârcotașilor.

Și cu riscul să îmi las ideile în aer, vă urez vizionare plăcută!

Vrei sa ai sanse la angajarea in constructii? Completeaza si tu un curriculum vitae ca in model si sporeste-ti sansele sa fii chemat la interviu.”

