dMai ții minte? Mi-ai spus să te aștept în stație, iar eu am acceptat. Mi-ai spus că ne vom întâlni doar pentru câteva minute, iar pe mine nu m-a deranjat. Dar ce nu mi-ai spus a fost că mă voi îndrăgosti. Nu cred că voi uita, vreodată, clipa în care ai coborât din mașină și ai ajuns în fața mea. În acea clipa, am încercat din toate puterile să nu arăt cât de tare îmi bătea inima. În acea clipă, am încercat să mă gândesc la orice altceva, doar ca să nu mă înroșesc. În acea clipa, aș fi vrut să fiu surd, pentru a nu cădea în plasa vocii tale angelice. În acea clipă … totul s-a schimbat.

Mai ții minte? Mi-ai spus să mergem să ne plimbăm, iar eu am acceptat. Mi-ai spus că nu vom sta mult, iar pe mine nu m-a deranjat. Dar ce nu ai fi putut să îmi spui a fost că voi dori să te îmbrățișez. Nu cred că voi uita, vreodată, clipa în care mi-am pus brațul, timid, după umărul tău, luându-te în brațe. Mi-ai spus să trec în partea cealaltă, iar pentru o clipă am crezut că te deranjează. Dar apoi mi-am dat seama că și tu vrei să mă iei în brațe. În acea clipă, am căzut pradă fragilității tale aparente. În acea clipă am simțit fiori pe coloană. În acea clipă … totul s-a schimbat.

Mai ții minte? Mi-ai spus să ne îndreptăm spre centru, iar eu am acceptat. Mi-ai spus că ne vom întâlni cu niște prieteni de-ai tăi, iar pe mine nu m-a deranjat. Dar ce nu ai fi putut să îmi spui a fost că voi dori să te sărut. Nu cred că voi uita, vreodată, clipa în care ne-am oprit și buzele noastre au început să se apropie. Timide la început, arzând pe parcurs. În acea clipă, buzele noastre s-au contopit, iar noi doi am devenit o singură ființă. În acea clipă, eu am fost pierdut în buzele tale. În acea clipă, fluturii din stomacul meu au început să  zboare haotic. În acea clipă … totul s-a schimbat.

Țin minte totul. Țin minte toate aceste clipe frumoase. Țin minte cât de mult ne-am potrivit, încă din prima clipă. Țin minte fiecare zâmbet, fiecare privire, fiecare sunet… Țin minte totul.

Țin minte și momentele mai puțin plăcute. Le țin minte, dar aș vrea ca ele să nu existe. Aș vrea să dau timpul înapoi și astfel totul ar fi bine. Te-am pierdut o dată. Acum caut să te recâștig. Caut acele clipe în care totul s-a schimbat. Și aș da orice pentru o clipă care să schimbe, iarăși, totul…

Sursă Foto:http://zazenlife.com

