Regizorul Peter Jackson se întoarce, anul acesta, cu partea a doua a filmului „The Hobbit”. Dacă prima parte a fost un real succes, mai ales printre fanii lui Tolkien (printre care mă număr și eu), sunt sigur că partea a doua va fi o capodoperă. Mai mult, fanii seriei „Lord of the Rings” vor avea ocazia să îl revadă pe Legolas, elful arcaș interpretat magistral de Orlando Bloom. La urma urmei, au trecut 10 ani de când Bloom a apărut în rolul lui Legolas pentru ultima dată. Alături de el apare și un nou personaj, tot elf, frumoasa Tauriel, interpretată de Evangeline Lilly. Personajul interpretat de actrița din „Lost” nu apare în romanul scris de Tolkien (pe care l-am citit în câteva zile), însă se anunță a fi o prezență feminină de excepție. Și așa cartea ducea lipsă de acea prezență feminină. Sigur, a avut-o pe Lady Galadriel, dar prezența ei a fost scurtă.

Însă, cea mai mare surpriză este apariția dragonului Smaug. Spre finalul trailerului, dragonul, interpretat cu ajutorul tehnicii motion capture de Benedict Cumberbatch, își face apariția chiar sub ochii îngroziți ai lui Bilbo Baggins.

trailer-spectaculos-pentru-the-hobbit-the-desolation-of-smaug-orlando-bloom-se-intoarce-in-rolul-legolas_2

Primul film din serie a avut încasări enorme, de aproximativ 1 miliard de dolari. Cu atâția bani, câte mi-aș cumpăra. „Portocale, banane…Veceul din fundu’ curții l-aș moderniza total. Îi pun gresie, faianță, îi pun ușă de metal (și WIFI). Poa’ să pută tot a hoit și să mă șterg cu frunze late, da’ astea-s detalii ce nu merită discutate.” (Pasaj dintr-o melodie a celor de la Fără Zahăr).

Abia aștept să apară filmul. Oricât de bogată ar fi imaginația mea, atunci când citeam cartea nu reușeam să îmi imaginez pe deplin toate acele pasaje din castelul dwarfilor, toate acele pasaje despre dragon, despre goblini, despre orci, despre Pădurea Întunecată. Iar modul în care Peter Jackson a înțeles să își facă filmele este extraordinar. Mă refer aici și la calitatea imaginii, nu doar la regie. Filmul se va lansa pe 13 decembrie anul acesta, ceea ce înseamnă că îl vom putea „pirata” (cum se practică la noi) cam din ianuarie. Bineînțeles, într-o variantă bună. Un blue-ray, eventual. Vă las cu trailerul până atunci!

Sursă Foto: http://www.procinema.ro

Sursă Video: http://www.youtube.com

Vrei un dulap metalic pret  mic? Atunci cauta pe google : produse faber castell in romania !

