Am găsit cea mai tare știre posibilă. Trecem cu vederea că știrea este publicată pe un site care se vrea a fi “de informare națională”. Iata că frații noștri, cei de peste Prut, s-au hotărât să facă, pentru doritoare/doritori(?) un curs de inițiere în “Arta sexului oral”.

          După ce am stat cu sprânceana dreaptă ridicată vreo 5 secunde, citind titlul, mi-am petrecut următoarele 5 minute râzând. Mai ales când am auzit și cât costă. Cursurile sunt oferite de către o organizație din Rusia și costă 1.200 de lei pentru 3,5 ore. Aici, femeile dornice de senzații tari, învață „arta sexului oral„, dar și alte trucuri pentru îmbunătățirea vieții sexuale. Văd că în știre scrie că acest curs se adresează doar femeilor. În Republica Moldova nu există homosexuali, să înțeleg? Sau ei nu au dreptul? Asta înseamnă discriminare, nu?

          Și mai interesant este că aceste cursuri vor fi conduse de psihologi și sociologi. Nu s-au înșelat americanii, atunci când au băgat în fiecare film câte o psiholoagă sexy, care mai primește și altfel de plată pentru serviciile oferite. Și da, mă refer la filmele alea de la Hollywood! Oare atunci când intri la Facultatea de Psihologie, ești inițiat în această artă? Nu de alta, dar să știu cum abordez de acum persoanele care fac psihologie.

          Se pare că aceste cursuri sunt destul de deschise, informațiile privind participanții nefiind confidențiale. Există și varianta unor cursuri particulare, pentru cei care vor să își păstreze anonimatul, dar costă mai mult. Aproximativ 5000 de lei moldovenești, ceea ce în RON înseamnă vreo 1200-1300 de lei.

          Va las să vă delectați cu minunatele fotografii de la alte astfel de cursuri. Să le ținem pumnii cursantelor, nu? Că bănuiesc că vor da examen (oral?) și vor primi diplomă! Mă întreb ce va scrie pe acea diplomă. Oare ceva de genul: “Expert-oralist, clasa 1”? Ca să nu îmi aud vorbe că scriu tâmpenii de la mine, articolul îl găsiți AICI .

Această prezentare necesită JavaScript.

Sursa Foto: Perfecte.md

