Nu obișnuiesc să scriu articole despre filme, iar când o fac, o fac pentru că mi-a plăcut foarte mult acel film. În trecut, am scris despre Wrath of the titans și despre rolul excepțional(din punctul meu de vedere) pe care l-a avut Sam Worthington. Dar ce ar fi fost dacă Sam Worthington nu ar fi fost Perseu? Sau dacă Christian Bale nu ar fi fost Batman? Sau dacă Leonardo di Caprio nu ar fi fost Jack Dawson? În ultimul caz, dacă Jack Dawson ar fi fost jucat de Bruce Willis, toți care erau pe Titanic ar fi trăit și astăzi. Poate nu s-ar mai fi scufundat nici vaporul. Și poate aveam Și a 5a parte a filmului, numită ” Titanic 5- Greu de scufundat”.

Lăsând gluma la o parte, am găsit câteva poze în seara asta, poze în care se găseau  câțiva actori buni în roluri făcute mari de alții.

Această prezentare necesită JavaScript.

1.Angela Basset – Storm.

Știe cineva cine e Angela Basset? Sunt sigur că nu prea știți. Sau, mai bine zis, cei care știu nu sunt prea mulți. Nu a avut parte de roluri foarte mari, deși a jucat-o pe Tina Turner în filmul „What’s love got to do with it” din 1993. Mie, sincer, mi-a plăcut cel mai mult „Vampire in Brooklyn”, cu ea și cu Eddie Murphy. Omul ăla ar putea să joace și o capră și tot genial ar fi. Bine că nu a fost ea în rolul lui Storm din X-Men, deși a fost în cărți pentru acest rol. Cred că mereu m-aș fi gândit la o tipă speriată, care fuge de un vampir, atunci când aș fi văzut-o invocând norii, tunetele și fulgerele.

2.Burt Reynolds – Superman

Burt Reynolds îmbrăcat în colanți, cu o pereche de chiloți pe deasupra, cu un S mare pe piept și cu celebra sa mustață. Asta ar fi fost o imagine care cred că ar fi gonit oamenii din cinematografe, în loc să îi atragă. Să îi mulțumim lui Dumnezeu, dar și celor care l-au ales pe Christopher Reeves în rolul omului de oțel.

3.Robin Williams – The Joker

Robin Williams și-a dorit foarte mult acest rol. Pe de o parte, e și normal, pentru că un astfel de rol nu poate să îți aducă decât recunoaștere. Dar nu știu cum s-ar fi descurcat un comediant care a interpretat (genial, recunosc) o dădacă bătrână din Anglia în Mrs Doubtfire, în rolul pe care Heath Ledger l-a interpretat magistral. Se pare că pentru rolul ăsta ar fi fost în cursă și Adrien Brody, tipul care a jucat în „Pianistul”( Wladek Szpilman). El chiar are față de Joker.

4.Tom Cruise – Iron Man

Jerry Maguire, Ethan Hunt și, mai nou, Jack Reacher. Tom Cruise ar fi vrut să adauge pe lista pseudonimelor sale și numele de Tony Stark, miliardar, playboy, geniu. Numai că Robert Downey Jr a avut mai multă carismă pentru rolul ăsta. Un fel de „Fuck You, I’m Tony Stark. You’re Jerry Maguire! „.

5. Sandra Bullock – Wonder Woman

Asta m-a dat pe spate. Nu am nimic cu tipa, mi se pare o actriță bună. Dar e o actriță bună pentru roluri de mamă, de femeie în pericol, de femeie care așteaptă cavalerul în armură. Nu mi-o pot imagina luptând cu forțele răului, zburând și purtând un costum de baie. Deși cred că am văzut-o făcând aproape toate astea în „Miss Congeniality”. Nu mi-a plăcut filmul !

