Salut tuturor! Numele meu este Teglas Adrian si sunt blogger pe http://yingyangmovies.wordpress.com/. In cele ce urmeaza o sa vorbesc despre cea mai romantica parte a vietii mele, scoala primara.

Cum cer si regulile nu o sa va indrug despre cat de mult am iubit eu scoala generala, deoarece nu as zice adevarul, dar ce s-a intamplat in afara orelor de curs ma face sa-mi dau seama cat imi lipsesc unele clipe din scoala generala.

Pe atunci toti eram niste simpli copii, nu exista unul mai la moda ca altul, unul mai instarit ca altul, toti eram la fel.

Absentele erau ceva utopic pe atunci, stiam ce sunt, dar niciodata nu am avut contact cu ele. Media la purtare era tot timpul 10 oricat de rau ai fi, impertinenta se pedepsea atunci cu indicatorul portocaliu caruia ii stiam de frica, dar cum eram copii se intampla sa calcam de multe ori pe bec.

Ca sa va dati seama cat mai bine ce a insemnat pentru mine scoala generala o sa vorbesc de fiecare anotimp in parte, pentru ca da, fiecare avea ceva special in sinea lui.

1. Primavara: Pe vremea aceea scoala era a noastra, a tuturor, fiecare dupa puterile noastre contribuiam pentru ca scoala noastra sa arate cat mai bine. Odata cu inflorirea salciei incepeau si activitatile extrascolare, pe care fiecare dintre noi le facea cu mare drag, avand in suflet satisfactia ca au scapat de la orele de curs. Imi mai amintesc si acum cuvintele profesoarei de biologie: „Mai Adrian, tu esti mai meticulos decat mine”. La fiecare inceput de an, cu mic cu mare, munceam ca o echipa pentru a face un lucru de nota 10 . Activitatea mea preferata era tunderea pomilor, de acolo si cuvintele profesoarei pe care o mai vad si astazi in drumul meu spre liceu, o salut de fiecare data, iar in sinea mea ii multumesc pentru ceea ce a facut pentru mine.

2. Vara: Poate cea mai frumoasa perioada din an, era perioada in care toate gandurile ne erau atintite asupra cupei regionale de fotbal si a corcoduselor vecinului. Aveam un loc de recreere super pe atunci, o gramada de banci scoase din uz pe care chiar noi le-am reconditionat, asezate la umbra unor meri. Toate pauzele stateam in acele banci, iar cineva venea cu poala plina de Skittles din copacul vecinului. Cand scoala vecina venea pentru competita de fotbal era sarbatoare nationala, orele se anulau si toata lumea iesea afara sa faca galerie. Nu erau nici unforme atunci, fiecare venea imbracat dupa bunul sau plac, iar eu ma mandream de fiecare data cu tricoul Power Rangers. Orele in aer liber erau ceva obisnuit vara, facandu-ne si pe noi sa ne simtim liberi, lucru pe care nu-l mai simt in liceu.

3.Toamna: Nu se intamplau prea multe toamna, dar avea si ea farmecul ei. Imi amintesc ca intr-o zi de toamna am mers la magazinul din colt si am cumparat ceva pe datorie, nu valoare mare, vreo 3 lei noi, dar valoare mare sau nu fapta asta nu mi-a adus prea multa cinste. Bineinteles ca in ziua aia am fost smecher cu trei litri de suc Summer Dream din care a baut jumate de scoala, ce sa mai, daca aveai o sticla de suc la tine erai vedeta.

4. Iarna: Pot sa spun in mod cert ca anotimpurile mele preferate sunt vara si iarna. Dupa ce ne distram o vara intreaga, mai venea si anotimpul friguros, dar cum am mai spus fiecare anotimp avea un farmec aparte. Prin 2007 scoala era dotata cu cate o soba in fiecare clasa, a caror alimentare cu combustibil era de datoria noastra. Dupa ce lasam toate usile deschise si terminam lemnele alocate pentru o zi trebuia sa aducem si altele. De obicei era unul singur care aducea pentru toti, faceam cu randul. Cand cadea prima ninsoare, singura problema ramanea posesia unor manusi impermeabile pentru a putea face cat mai multi bulgari, deoarece in cadrul unei lupte acerbe intre tabere aveam nevoie de material serios.

Serbarea de Craciun era ceva magic pur si simplu, nu din prisma poeziilor banale care terebuiau invatate, ci mai mult din cauza cadourilor venite de la Bunul Samaritean, care sincer erau cea mai mare bucurie pentru noi.

Astazi, dupa sase ani de la intamplarile povestite mai sus, privesc la scoala une mi-am ros coatele timp de sapte ani, unde am avut parte de cele mai palpitane intamplari, si cateodata imi doresc sa mai traiesc din nou acele clipe.

N-ai auzit de moxie? Iata, iti aduc papusi moxie

Cele mai tari jocuri monopoly le gasesti dand click aici : jocuri monopoly

