P.O.H.U.I = Patologia Obstructiv Huliganică Uniform Iradiată

De curând, a apărut o nouă melodie a INNEI, în colaborare cu băieții de la Carla’s Dreams. Dacă INNA nu ar fi făcut parte din „distribuția” acestei piese ( de altfel , genială ), probabil că nu ar fi știut de ea decât fanii celor de la Carla’s Dreams. Pentru că acești băieți sunt din Republica Moldova, nu se bucura de o atât de mare notorietate în țărișoara noastră, amatoare mai mult de bumți-bumți și muzica de dat din cap pe bar, fără versuri, decât de muzică de calitate.

Totuși, mulți mi-au spus că varianta fără INNA e mai bună. Și, într-adevăr, sună mult mai bine atunci când nu o auzi pe INNA, artistă recunoscută internațional pentru hituri precum Hot, Sun is up și „PULA ( orașul din Croația ) was amazing last night” , chinuindu-se să pronunțe în „moldoviniești”  anumite cuvinte. De fapt, toate. Poate că ar fi fost mai ok pentru ea dacă i-ar fi făcut partea de melodie în engleză. Mie oricum nu îmi place INNA, deci poate sunt subiectiv. Nu mi-a plăcut niciodată, iar când am văzut că a făcut și coveruri după Laura Stoica am fost și mai dezamăgit. Pentru că INNA nu va fi niciodată Laura Stoica. Nici măcar nu se va apropia de degetul mic al Laurei Stoica. Oricât de multe albume ar vinde . Deci, clar sunt subiectiv.

Dar, scriu acest articol pentru că am o prietena care mă tot bate la cap că varianta cu INNA a melodiei e extra-mega-ordinară, în timp ce varianta în care INNA stă pe tușă ( adică nu schiorlăie ) e mediocră spre slabă. Probabil urechile noastre aud melodii diferite. Tocmai de asta sunt curios cine este de acord cu mine și cine este de acord cu ea. În cazul în care nu cunoașteți cele doua piese, eu le-am pus la dispoziția urechilor domniilor voastre. Și aștept pareri . Chiar sunt curios cine e pro „Carla’s Dreams feat INNA „ și cine e pro „Carla’s Dreams” și atât 🙂 .

