Time (1)Aș vrea să încep acest articol prin a-i mulțumi Vienelei pentru idee . Eram într-o profundă criză de inspirație, iar articolul ei ( Cat de lungi pot fi 2 ore ) mi-a oferit exact imboldul de care aveam nevoie. Deci , să revenim .

Cât de lungi sunt 5 minute ? Pentru că sunt sigur că fiecare dintre noi s-a găsit în situația de a trebui să aștepte pe cineva 5 minute și să i se pară că acele 5 minute trec greu  spre imposibil. Timpul pare să stea în loc și , deși ai impresia că te uiți la ceas foarte rar, îți privești încheietura din 2 în 2 secunde. Și asta devine iritant. De asemenea , sunt sigur că fiecare dintre noi s-a găsit în situația în care 5 minute înseamnă 2 sau 3 ore.  Asta se întâmplă în general dimineața.

Eu m-am găsit în ambele situații. Cel mai frecvent mi se întâmplă când trebuie să mă duc la facultate dimineața. Norocul meu este că am ore de la 10 doar în 2 zile pe săptămână , pentru că altfel nu aș mai ști cât înseamnă 5 minute. Se întâmplă, în diminețile în care am de la ora 10, să mă trezesc la 7 și să îmi propun să mai moțăi 5 minute. Însă acele 5 minute se transformă de fiecare dată în cel puțin o oră și jumătate. Maxim 2, căci la ora 9 ceasul biologic mă dă jos din pat și mă aruncă în hainele de școală(via baie). Asta înseamnă blugi și bluză. Că uniformă nu am mai purtat din clasa a 9a.

La polul opus, mi se întâmplă să număr secundele ca pe ore când trebuie să mă întâlnesc cu cineva, oricine. Eu , din păcate, nu știu să întârzii , așa că mai mereu ajung la orice întâlnire ( formală sau informală) cu cel puțin 10 minute mai devreme. Și îmi ocup un loc în spațiu și aștept. Și aștept. Și aștept… Și chiar dacă persoana cu care trebuie să mă găsesc vine după 5 minute , după 10 , sau după 15 ,mie mi se pare că timpul stă în loc. Mă uit la ceas . E 17:01 (trebuia să ne găsim la 17:00). Îmi închipui că nu mai întârzie mult ,așa că mă mai plimb puțin, mă mai uit la oamenii care trec prin zonă, mai fluier ( am învățat să o fac și pe asta ) și apoi mă uit iar la ceas . 17:02. Cum naiba să treacă doar un minut? La câți pași am făcut , străbăteam 500 de metri. Cine străbate 500 de metri , la pas, într-un minut ?

Dar , să nu o mai întindem, că s-ar putea să se rupă . Vouă cât de lungi vi se par 5 minute?

Sursă Foto : http://megworden.com

