1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine?

Având în vedere că sunt copilul lor de 2e de primăveri,cred că zi de zi sunt mândri de mine.Cred că ar fi și mai mândri de mine dacă mi-aș găsi adevărata „chemare”.Zic eu.

2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?

Pff…asta e mai dificilă.Aș putea zice că mi-am dezamăgit părinții când am renunțat la facultate.Aș putea zice că mi-am dezamăgit dirigentele din generală când am ales să intru la un alt liceu fața de cel spre care mă îndruma el.Aș putea zice că mi-am dezamăgit prietenii când m-am îndepărtat aiurea de ei.Nu știu exact,ca să fiu sincer.

3. La ce eşti cel mai bun, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?

Să vorbesc cu fetele.Acum,probabil se va interpreta.Dar,da.Chiar știu să vorbesc cu fetele.Poate din cauză că am crescut înconjurat de matuși,bunici și verișoare.Muuuulte.

4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi?

Uneori,ca să nu zic de cele mai multe ori,sunt delăsător.Dar,îmi place să cred că atunci când fac ceva ce îmi place,o fac bine,

5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?

Aici e mai dificil decât pare.Nu știu ce aș putea face atât de groaznic.Nu prea mă pricep la făcut lucruri groaznice și,de obicei,le evit.

6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?

Caterinca,de la tata.Și mintea strălucită,de la mama.Sunt modest,știu.

7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta?

În fiecare dimineață,când mă uit în oglindă.Părul stramb,fața plină de cute de la pernă.Absolut superb.În general,consider că arăt ok.Nu sunt Brad Pitt,dar nici perechea „Mumei Pădurii”.

8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?

Nu mai vreau să îmi dau cu părerea despre nivelul de inteligență al unora.Cineva spunea că persoanele pe care eu le consider proaste pot fi considerate deștepte de către alții.Așa că prefer să nu îmi dau cu părerea.

9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?

Sforăitul.Nu suport să dorm lângă o persoană care sforăie.Îmi vine să îi pun perna pe fața și…știți voi.

10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat?

Hmm…în clasa a 9a.Când am avut un rol de două replici într-o piesă de teatru.Cele mai emoționante două minute din viața mea.Voce tremurândă,sala plină…”nu greși replica,nu zâmbi,nu tremura”.

11. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?

Au fost multe.Cei care își mai pierd din când în când timpul cu mine le știu pe toate.

12. În faţa cui te simţi  pierdut, emoţionat, blocat?

În fața nimănui,momentan.Am un înveliș tare.Sau,cel puțin.așa îmi place să cred.

13. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?

Când m-au prins ai mei cu minciuna,copil fiind.Îmi era o frică de pedeapsa ce urma să vină…mamă-mamă.Dar a trebuit să recunosc.

14. Ce-ai vrea să schimbi  la tine?

Nimic.Sunt perfect.Pe naiba.Dar chiar nu aș schimba nimic la mine.Poate doar aspectul ce ține de responsabilitate.Aș vrea mult din asta.Dacă s-ar găsi responsabilitate la kilogram,eu aș fi client fidel.

15. Ce nu i-ai putea ierta niciodată femeii pe care o iubeşti?

Asta e ușor.Nu aș ierta-o dacă m-ar minți.Sau dacă m-ar înșela.Ambele m-ar durea la fel de tare.

16. Ce calitate a „jumătăţii tale” iţi este cea mai dragă?

Simțul umorului și sinceritatea.”Este” două calitati.Eu „nu știe” să număr.

17. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie?

O mașinuță.O am și acum.Ferrari roșu,i se deschid și ușile.

18. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?

Pe singurele persoane pe care știu că mă pot baza.Pe părinți.Și apoi pe bunici,și pe rudele apropiate.

19. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi?

Pe toți cei pe care îi iubesc.Pauăr tu ză pipăl.

20. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult?

Mereu am fost atras de istoria egiptenilor și de cea a grecilor antici.Mă visam un „Indiana Jones” reloaded,când eram mai mic și mai nedezvoltat cu creierul.Acum mă visez tot „Indiana Jones”.Dar fără reloaded.

21. Cine/ce-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?

Copilăria.Ăsta e lucrul care îmi lipsește cel mai tare.Mi-aș dori să mă culc și dimineață să mă trezesc la vârsta de 5 ani.Cu mintea de atunci.

22. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles?

În privința lucrurilor pe care aș vrea să le fac.Dar unele persoane(părinții mei) încă mă consideră un copil pe care trebuie să îl protejeze.

23. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?

„Ea”

24. Unde te simţi cel mai în siguranţă?

Pe vârful unui munte,eventual lângă un foc înalt.

25. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?

„Sunteți cel mai bun educator pe care l-am avut.Îmi va fi foarte dor de dumneavoastră.”Ăsta mi l-a zis o fetița cu care am avut plăcerea de a lucra în vara mea de neuitat în Rep.Moldova.Cuvinte spuse printre lacrimi,în timp ce eu mă chinuiam cu greu să mi le înghit pe ale mele.

26. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat?

Destule.În general,unchii și matușile mele.

27. Pentru ce te rogi cel mai des?

Pentru nemurirea sufletului.Glumesc.Mă rog rar spre deloc.Dar când o fac,pentru sănătate și fericire.A mea și a altora.

28. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?

Părinții,profesorii,cei de lângă mine.

29. Care a fost primul tău vis împlinit?

Primul salariu.Sună materialist,dar a fost un vis împlinit să țin în mână primii bani munciți de mine.

30. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?

Sunt doi ani,de fapt.2010 si 2011 m-au schimbat foarte mult.Știu și simt că m-am maturizat.Am lasat în urmă mare parte din copilul care eram.Într-un fel,îl vreau inapoi.

Întrebări preluate de pe internet. “Leapşă: Interviu cu mine însumi”

