Parabola de mai jos, pe care am tradus-o integral de pe site-ul http://idealistrevolution.blogspot.in și care este un comentariu asupra imaginii de sine , a devenit virală pe internet, la câteva minute de la postare .Citiți și apoi spuneți-vă părerea :

tara_lynn_skinny-curvy-gym

Acum ceva timp , la intrarea într-o sală de forță , stătea o poză a unei femei foarte atrăgătoare și , în același timp, subțire .Sub poză stătea scris , cu litere mari : ” Vara aceasta vrei să fii o sirenă sau o balenă ? 

Potrivit poveștii, o femeie ( ale cărei dimensiuni rămân necunoscute ) a răspuns în felul următor : 

„Oameni dragi, balenele sunt mereu înconjurate de prieteni (delfini, foci, oameni curioși), sunt active din punct de vedere sexual și își cresc copiii cu tandrețe. Se distrează de minune cu delfinii și mănâncă o grămadă de creveți. Înoată toată ziua și călătoresc spre locuri minunate, cum ar fi Patagonia sau reciful de corali din Polinezia. În plus, cântă extraordinar . Balenele sunt animale îndrăgite de toată lumea, animale pe care toți le apără și le admiră. 

Sirenele nu există. Dar, dacă ar exista , ar sta la coadă la psiholog datorită unor probleme de dublă personalitate : femeie sau pește? Nu ar avea nici viață sexuală și nici nu ar putea să poarte copii . Într-adevăr, ar fi superbe, dar singure și triste în același timp. Și , cine ar vrea lângă el o femeie care miroase a pește ? 

Fără nici o îndoială, aș prefera să fiu balenă. Într-o perioadă în care media sugerează că doar slabii sunt frumoși, eu prefer să mănânc înghețată cu copiii mei , să iau cina cu soțul meu ,să mănânc, să beau și să mă distrez cu prietenii mei.

Noi , oamenii , creștem în greutate pentru că acumulăm cunoștințe atât de vaste încât ele nu mai încap în capul nostru și trebuie să se întindă în tot corpul nostru. Nu suntem grași , suntem înzestrați cu o cultură vastă. De fiecare data când îmi văd formele în oglinda, exclam : ” Cât de tare sunt ! ” 

