Astăzi împlinesc 23 de ani. Acum fix 23 de ani , în luna februarie a anului 1990 , la ora 10 dimineața, pe 27 februarie, mama mea mă năștea. Mi-a zis că eram o mogâldeață roșcovană, dar atunci nu erau aparate foto cu zoom optim și mai știu eu ce alte chestii, deci nu vă pot dovedi . Vă pot spune și atât.

Astăzi împlinesc 23 de ani. 23 de ani în care am pățit de toate. Am stat prin spitale, am câștigat bani, am iubit, am fost iubit, sunt iubit în continuare și îi iubesc pe toti . În viața mea , în acești 23 de ani , au intrat o sumedenie de oameni . Unii au ieșit la fel de tăcut cum au intrat, iar alții au rămas în inima mea. Chiar dacă nu îi văd des, chiar dacă nu vorbesc cu ei des , îi țin acolo . Pentru că de la fiecare am învățat câte ceva. Am învățat să fac primii pași în lume, am învățat să mă descurc singur, am învățat să înot, am învățat să apreciez viața la adevărata ei valoare, am învățat să zâmbesc mereu , pentru că nu se știe cine se poate îndrăgosti de zâmbetul meu ( oricât de clișeizat ar suna pentru voi ) .

Astăzi împlinesc 23 de ani , iar ultimul an îmi trece prin fața ochilor rapid. Un an în care am muncit cu spatele, nu cu mintea. Un an în care am avut parte de una dintre cele mai frumoase aventuri din viață. Un an în care mi-am descoperit chemarea , reușind să mă regăsesc în ceva , pentru prima dată după foarte mulți ani . Un an în care am dat de pasiuni trecătoare . Un an în care am crescut ca om . Un an în care eu am devenit EU .

Astăzi împlinesc 23 de ani , așa că îmi urez LA MULȚI ANI mie !

