Poate că vine, poate că nu. Eu oricum nu mă refer la anotimp în sine. Deși recunosc că mi-ar plăcea să se încălzească. Nu în exces, pentru că nu îmi plac temperaturile de peste 30 de grade, dar acolo, un 25 de grade ar fi perfect. Și binevenit. Dar, revenind, vreau să vă vorbesc despre inițiativa unor prieteni din Fotoclubul „Dunărea de Jos” , Galați . Eu , personal , nu sunt pasionat de fotografie, nu am participat niciodată la o ședință foto profesională, nu am ținut niciodată în mână un aparat foto profesional , nu mă pricep la potrivirea luminii , a zoom-ului și a celorlalte elemente pentru obținerea fotografiei perfecte.

521486_446785358724480_286785186_n

Dar ceea ce fac ei chiar îmi place. Și așa , Galațiul duce lipsă de evenimente culturale. Acesta nu e unul major , dar tot eveniment cultural se cheamă. Și zic eu că merită văzut. Iată și mesajul lor de promovare :

Pentru că nu mai e mult și-i spunem adio și acestei ierni, membrii Fotoclubului „Dunărea de Jos”, vă invită la vernisajul expoziției fotografice de iarnă intitulată „Vine… Primăvara?”.
Invitat special: Adrian George Teodorescu AAFR Din Focșani
Vernisajul va avea loc Marți, 26 Februarie (Anul acesta) Ora 16.30, în sala Rondă a Centrului Cultural „Dunărea de Jos”

Ce ziceți , cititori din Galați ? Dăm o fugă? Iar voi , cei din alte părți , ați merge la astfel de vernisaje ?

Sursă Foto : http://www.facebook.com/events/448107815261364/?ref=2

