Câte pregătiri . Câtă muncă. Câte zile petrecute planificând totul până la ultimul detaliu. Cină romantică, lumânări , petale de trandafiri împrăștiate prin toată casa , muzică lentă . Totul pentru ea. David se trezise dis-de-dimineață pentru a face ultimele pregătiri înainte de seara cea mare. Urma să o ceară în căsătorie pe Ela , cea care îi fusese alături în ultimii 4 ani. Tocmai cumpărase un inel extrem de frumos , pe care ea îl observase în vitrina magazinului de bijuterii . Avea să fie extrem de surprinsă când el se va așeza într-un genunchi în fața ei și îi va cere mâna .

Pentru ea, seara ce se apropia cu pași repezi urma să fie una ca oricare alta. Va merge la el acasă, se vor uita la un film, vor mânca și vor adormi îmbrățișați . Exact cum fac de 4 ani. Și viața e frumoasă așa . Nici nu se gândea că viața urma să I se schimbe din această seară. În bine !

Ora 19:00 . Ela ajunge în fața apartamentului și scotocește în geantă după cheie . David îi dăduse cheia apartamentului acum 3 ani, însă inima i-o dăduse din prima zi.

“ – Ce dezordine e în geanta mea ! Să mai aud eu femeie care zice că în geanta ei e ordine și curățenie . Aiureli ! “, gândi Ela , schițând un zâmbet .

“ – Aha ! Bingo ! “ , exclamă , cu mâna pe cheie . O răsuci în ușă și intră. Holul era cufundat în întuneric , ceea ce era extrem de ciudat. De obicei , toate luminile sunt aprinse în casă , motiv pentru Ela să îl tachineze ușor pe David că nu ține la sănătatea Pământului. De această dată , însă, doar o lumânare așezată pe dulăpiorul de pantofi luminează vag micul vestibul . Lângă lumânare, blondina cu ochi verzi , care îi furase inima lui David , observă un bilet. Își lasă cizmele lângă dulăpior și se grăbește să citească .

inima-în-formă-de-lumânare-wallpapers_27090_1920x1200

“ – Caută cealaltă lumânare ! Indiciu ; o găsești în bucătărie ! “

Cu pași grăbiți , Ela intră în bucătărie . Era mânată mai mult de curiozitate decât de emoție, dar asta avea să se schimbe. Pe masa din bucătărie , găsește încă o lumânare, dar pe lângă bilet , lângă lumânarea aceasta era și un trandafir fără petale . Deschide biletul :

“ – Poate te întrebi de ce trandafirul acesta nu are petale . M-am gândit să îți spun că sunt sărac și că nu am bani de trandafiri , dar pot să îți ofer inima mea. Dar inima mea deja ți-am dat-o. Așa că , dacă vrei să găsești petalele , vino în sufragerie .  P.S : Nu aprinde lumina ! “

Îl mai citeste odata, fiind fermecata de pregătirile lui David, dar și pentru a se convinge că nu visează.  De multe ori îi spusese că nu e romantic și că o ciocolată nu e dovadă de dragoste.. Iată , însă, că s-a înșelat . Decide să îi urmeze indicațiile și pleacă spre sufragerie. Deschide ușa, iar mâna ei se îndreaptă instinctiv către întrerupător .

“ – Nu aprinde ! Las-o așa ! “ , se auzi David din beznă

“ – Unde ești , David ? Ce ai de gând ? “ , șopti ea , intrigată .

Dar el nu îi răspunse, tot ce auzi fu muzica celor de la Holograf. Era melodia lor. “ Ți-am luat un inel “ . Deodată, o lumânare se aprinse și camera se lumină. îl văzu pe el , îngenuncheat în fața ei , cu un inel în mână.

“ – Ela , știi cât te iubesc ? De fapt, nici eu nu știu cât te iubesc. Atât de mare e dragostea mea . Încă de când te-am cunoscut am vrut să fac asta. Nici acum nu pot să cred că am așteptat 4 ani. Dar iată-mă , aici , îngenuncheat în fața ta, plin de dragoste pentru tine. Ela, vrei să fii soția mea ? “

“ – Da ! Da, David ! “ , rosti ea cu lacrimi în ochi . Se luară în brațe și se sărutară.  Seara era perfectă. După ce se desprinse din brațele lui pentru câteva clipe, Ela văzu petalele de trandafir , împrăștiate prin toată camera.

“ – Îți place ? Stai să vezi ce e în dormitor ! “ .

David o luă de mână și o trase ușor spre dormitor . Acolo , erau întinse pe jos lumânărele mici , care formau un coridor spre pat. Iar pe pat , petale roșii erau așezate în forma numelui ei . ELA .

“ – Wow ! “ . Atât a fost în stare să spună. Și se topi în brațele lui . Urma să îi fie soție , urmau să fie împreună toată viața. Îl găsise pe cel pe care îl căutase toată viața. Și nu mai avea de gând să îi dea drumul.

Sursă Foto :  http://img.wallpaperstock.net:81

