Nu-i așa că v-ați săturat și voi de talente false precum INNA , Alexandra Stan sau alte vedete de carton inventate în România ? Pentru ele contează aspectul . De voce nu e nevoie , că există playback .

Dar, din când în când , mai răsare în fața mea câte o persoană talentată . O persoană care are voce. Dacă acum ceva timp , scriam despre artiști precum Bibi sau cei de la Greenish , astăzi o să vă vorbesc puțin despre Livia Strat. Am cunoscut-o pe Livia la finalul anului 2012 , la o activitate organizată de Asociația Danubiana Galați , la Colegiul Național “ Costache Negri “ . Țineți voi minte că v-am vorbit despre această activitate , care s-a numit Voluntariat și Leadership . După mai multe discuții cu ea , mi-am dat seama că se desprinde cu ușurință de grupul anost al colegilor de liceu trimiși acolo de profesori pentru a umple sala . Interesată și atentă . Asta a fost prima mea impresie despre ea .

Pe parcurs , începând să o cunosc , am rugat-o să colaboreze cu mine la un site , momentan în formare , pe care vi l-am prezentat de multe ori ( Studentul de Serviciu ) . Rugând-o să se caracterizeze în câteva cuvinte, Livia mi-a spus : “Am 17 ani ,o doză imensă de nerăbdare până la împlinirea vârstei de 18 ani și sute de visuri mărețe.Sunt elevă a Colegiului Național Costache Negri .Muzica și lectura mă definesc întru-totul.Când nu cânt, scriu și invers .Îmi place să scriu.Scriu când simt nevoia să scriu și o fac cu plăcere.Cred că dacă fiecare om și-ar împărtăși ideile cu ceilalți am fi mai bogați, mai uniți, am crea acea haită despre care ne vorbea Tudor Chirilă “ .

Acum , aflu cu surprindere că Livia are și voce. Probabil că e destul de timidă în exprimare , pentru că abia zilele trecute am văzut primul ei cover. Este vorba de melodia lui Cher , Believe . Iar azi dimineață, când îmi făceam rondul zilnic pe Facebook , am găsit și al doilea cover . “Nebun de alb” , piesa lui Emeric Imre . O alegere foarte inspirată, trebuie să zic . Sper să vă placă și vouă . Audiție plăcută !

Iar ție , Livia , îți urez mult succes !

