Ideea de a lansa această provocare mi-a venit citind articolul Alexandrei ,numit Prima Trimitere la Origini . Aș vrea , prin următoarele rânduri , să vă provoc să vă amintiți când ați auzit prima înjurătură și în ce circumstanțe.

Eu , ca mulți alții de vârsta mea, le-am auzit pe primele în cadrul familiei. Mai țin minte, încă, o întâmplare amuzantă de pe vremea copilăriei mele. Abia auzisem cuvântul “co**e” și , având o minte ca un burete, l-am asimilat imediat. A urmat o mică vacanță la țară, și fiind foarte mic, bunicul meu nu se sfia să facă baie, cu mine în cameră . Ori suntem bărbați , ori nu mai suntem ? Acum , mi se pare extrem de ciudat să intre cineva peste mine când fac baie, fie el bărbat sau femeie . Dar atunci , nu gândeam prea mult. Și , cum abia asimilasem un cuvânt nou, am simțit nevoia să îl folosesc. Iar singura frază în care am știut să integrez cuvântul a fost “ Ce toaie mari ai , tataie ! “ . Nu țin minte expresia lui din acel moment, dar pun pariu că a fost de neprețuit și că nu a știut ce să zică .

Eu , când eram mic , nu înjuram. Chiar dacă știam o grămadă de astfel de cuvinte , nu le foloseam. Știam că nu e frumos să vorbești urât , știam că e frumos să respecți oamenii de lângă tine . Și chiar și acum, dacă unii o merită , foarte greu se ajunge la înjurături . Le gândesc, asta e adevărat ! Cred că toți le gândim. Cred că toți mai scrâșnim din dinți atunci când mergem noaptea spre baie și mai dăm câte un picior în mobilă, încercând să dovedim că noi suntem mai tari ca ea ( momentan , nu am dovedit acest lucru, dar suntem perseverenți ) . Dar , știu sigur că cei de vârsta mea încă mai au rețineri în a-și folosi organul in orice discuție .

La polul opus , se situează plozii născuți în valul ’98-2000 . Pentru ei , înjurăturile sunt parte integrantă din vocabular, uneori ținând loc și de virgulă . Mamele lor fac parte din categoria femeilor dorite și încăpătoare. Ca să nu mai zic de ce au ei în pantaloni. Pentru cei care au văzut filmul “Anaconda” , vă anunț că șarpele ăla e mic , comparativ cu instrumentul din dotare . Altfel nu îmi explic de unde tot își bagă. E evident că au . Și ne mai întrebăm de ce poartă pantalonii ăia super largi . Păi , trebuie să ascundă kilometrii de puță undeva , nu ?

Dar, o să mă opresc eu cu discuția despre înjurături . Și aștept să citesc părerile voastre despre înjurături. Ce ziceți , George Safta , Sorin Costache ,Student la Dragoste ,Alexa Dinescu ,Vienela ,Alexandra Linte ,Diaconu Andreea-Elena , Ana Emilia Cernamoriț , Ana Maria Nițu ,Vlad Florescu ,Corina Lăzărescu , Bolocan Ovidiu Cristian , Ana Maria Tudor ,Radu Ștefan RSPavel Emilian Stan ,Cristea Alin , Roxana Neagu ,Lavinia Boitos ,Claudia OprescuDr . Christine , Ioniță AdinaGiorgiana Cătălina Andrei , Alexandra Gavrilă , Bartoș Antoaneta , Javra , Dan Tălmaciu , DiaconeascaStudentu’ Minune ,Emil Călinescu ,Bogdan Voșloban , Vitamina , Răzvan Pascal , Ciprian Stoian ,Ecaterina Moldoveanu , Bianca RusMădălina Cristea,Szabo Noemi ,Photo Blog \ ,Breathe Silently ,Allure , Slowaholic ,Adrian Radion , Paradis fara Speranta ,Arthur Alexandru Filimon , RucsiZâna de la malul mării ! ?