Oare ce nu se găsește pe internet ? M-am trezit , ca de obicei , cu ochii în calculator , căutând diverse lucruri pe Google . Și am dat , din întâmplare , peste o cofetărie . Online ! Primul lucru care mi-a trecut prin gând a fost ” cum naiba mă așez eu la masa lor ? ” . Dar apoi am început să îmi arunc ochii mai bine pe site-ul lor și am văzut că , de fapt , este o cofetărie online care îți livrează prajituri acasă .

Cofetăria, numită Candy Cat , pune la dispoziția dvs. o modalitate simplă de a cumpăra online. Nu trebuie decât să adăugați în coș produsele pe care doriți să le cumpărați, să parcurgeți pașii pentru finalizarea comenzii și să efectuați plata cu card online (integral sau parțial).Produsele din magazinul virtual Candycat.ro sunt grupate în categorii/subcategorii/listă produse/detaliu produs. Navigarea se poate face ușor prin intermediul meniurilor.

Am văzut că au și prajituri diabetici, ceea ce nu găsești la multe cofetării din oraș . Mă gândesc că , dacă sunt pentru diabetici , nici nu îngrașă foarte tare, neavând aceeași concentrație de zaharuri ca prăjiturile normale. Dar, nu sunt diabetic și nici nu îmi doresc să ajung așa . Așa că mă voi limita la prăjiturile pentru non-diabetici. 🙂

Chiar dacă , momentan, produsele lor pot fi livrate doar în județul Ilfov și în București , eu trag speranțe că în viitorul apropiat se vor extinde pe plan național . Chiar m-ar încânta să apăs 2 taste și să dau 3 click-uri , iar peste jumătate de ora să îmi vină un curier acasă cu prăjitura în brațe . Evit și cozile , evit și vânzătorii morocănoși . Foarte tare !

