Nu am mai avut probleme cu dinții de vreo câțiva ani . Ceea ce e foarte bine, pentru că ultima dată când am fost la dentist , pe lângă faptul că mi-a luat o grămadă de bani , am stat și cu febră o zi întreagă . Nu mai vreau , mulțumesc ! Dar, stăteam și mă gândeam . Peste câțiva ani , există posibilitatea să îmi doresc un zâmbet perfect . Din acela ca în reclamele la Colgate, de un alb imaculat. Și cum cu ACE nu mă pot spăla pe dinți , am început să caut pe internet diferite soluții . Așa am dat de un cabinet stomatologic destul de bun , care îmi garantează un zâmbet nou în 24 de ore , cu rezultate imediate la orice vârstă. Dacă acum îmi garantează in 24 de ore , vă dați seama că peste 20 de ani va fi mult mai rapid !

E bun de știut . Momentan nu am nevoie de acel zâmbet perfect sau de implanturi dentare, dar peste vreo 30-40 de ani , când dinții mei vor fi scorojiți și în pericol să cadă , s-ar putea să apelez la ei . Mai ales că sunt și destul de apreciați de actualii clienți , dintre care mulți îi numesc „numărul 1 în medicina dentară ” . Iar când am văzut că îmi garantează și o procedură lipsită de durere , am zis că ățtia sunt pentru mine .

Ultima dată când am fost la dentist , cu toată anestezia lui și tot m-a durut când îmi sfredelea dintele . Aici nu este nevoie de șlefuirea dintelui , nu se face anestezie și totuși , nu doare . Și mai fac și economii de 60% la planul dentar .

Știu, cu toții aveți dinți perfecți . Acum ! Dar peste câțiva ani ?

