Gras sau slab? Acestea sunt două dintre criteriile definitorii din societate . Dacă ești gras , ești considerat respingător . Dacă ești prea slab, iarăși nu e bine . Zice lumea că te ia vântul pe stradă. Totuși , a fi slab este un ideal , mai ales pentru fete . Ceea ce multe fete nu realizează este că băieților nu le plac fetele super slabe. Adică acele fete care sunt nevoite să poarte pietre în buzunare iarna, ca să nu le ia vântul .

Dar, pentru că îmi place să fiu mereu informat, am căutat mai multe informații despre diete . Am reușit astfel să găsesc informații despre două diete destul de bune , pe care le recomand acum .

Prima este dieta South Beach . Dieta South Beach pare să facă minuni în scurt timp și, mai ales, fără înfometare.  South Beach este rezultatul cercetărilor medicului american Arthur Agatson, specialist în cardiologie. El a remarcat o scădere a greutății corporale a pacienților săi, efect secundar apărut în urma terapiei pe care le-o recomandă. Analizând beneficiile acestei diete, dr. Agatson a publicat cartea „The South Beach Diet”, un bestseller vândut în peste cinci milioane de exemplare. Miraculoasa dietă te ajută să pierzi în greutate între 3,5 și 6 kg în doar două săptămâni, fără să numeri caloriile sau să rabzi de foame. Dacă ești o mare iubitoare de deserturi, produse zaharoase, este bine de știut că regimul alimentar te va ține departe de aceste plăceri culinare. De asemenea, în perioada menținerii greutății, vei evita fructele și legumele cu un conținut ridicat de glucide, alcoolul, făinoasele, grăsimile animale. într-o primă etapă (două săptămâni) trebuie să înlocuiești aceste alimente cu carne slabă (de pui sau de pește), ulei de măsline, legume și orez cu index glicemic mic, brânzeturi slabe, alune, nuci etc. Chiar dacă este supus unor fluctuații de insulină și glicemie, în timpul regimului, organismul tău își va reveni, autoreglându-se. Etapa a doua ține până la atingerea greutății corporale dorite și presupune să reintroduci în alimentație cerealele, laptele degresat, fructele și legumele (fara cartofi). Când ai ajuns la silueta dorită, reintrodu în alimentație și mai multe produse, dar, bineînțeles, evită excesul alimentar și consumul de carbohidrați cu index glicemic mare. Aceasta este cea de-a treia etapă pe care o ai de parcurs în lupta cu kilogramele în plus.

A doua dietă pe care vreau să o recomand este dieta Atkins . Pe termen scurt, o dietă cu foarte puțini carbohidrați și un meniu bazat în mare parte pe proteine are rezultate vizibile imediat și îți conferă suficientă energie, dacă nu ai probleme de sănătate. Dr. Corina Zugravu, specialist igiena alimentației și nutritiei, te sfătuiește să ții dieta Atkins doar pe termen scurt, astfel fiind singura variantă în care aceasta este lipsită de riscuri și are efecte rapide. Cu dieta Atkins, poți slăbi 4-5 kilograme pe săptămână, ceea ce sună promițător și te poate motiva printr-o slăbire rapidă, înainte de adoptarea unui stil de viață foarte echilibrat. În această dietă sunt interzise anumite alimente (în special cele cu conținut de zahăr), sunt permise doar 12-15 g de carbohidrați pe zi și, din cauza problemelor de constipație ce pot apărea, poți bea ceai ușor laxativ, cum este ceaiul de crusin. În timpul dietei, poți lua suplimente de vitamine și minerale; de asemenea, trebuie să bei 2 litri de apă pe zi și să iei trei mese, plus două gustări în fiecare zi. Este recomandat să mănânci la fiecare masă între 110-150 g de proteine, indiferent din ce sursă: carne roșie, grasă, slabă, pui, curcan, pește, tofu. Tocmai din cauza grăsimilor permise, dieta Atkins nu trebuie ținută de persoanele cu afecțiuni cardiace sau renale.

Așa că, dragi domnișoare , mai lăsați dietele improvizate , în care folosiți doar apă și morcovi . Cu una din aceste diete , vă păstrați și sănătatea și vă mențineți și silueta  !

Anunțuri