Deja sunt 4 ani buni de când îmi caut un loc de muncă bun. Știu , mulți ar putea spune că sunt , încă , un student cu mintea în colțuri , care își dorește un loc de muncă la birou, eventual part-time, eventual fără stres, eventual cu salariu mare. Da, acesta este un ideal și mi se pare normal să îl am . Cred că toată lumea își dorește un astfel de loc de muncă, bine plătit și fără stres .

Încă de când am început să caut locuri de muncă, m-am orientat către online . Mi-am completat un CV european, l-am uploadat pe toate site-urile de joburi existente și am așteptat. Dar , așteptarea a fost cruntă și dezamăgitoare. Pentru că orașul Galați , cel în care locuiesc eu , nu oferă locuri de muncă pentru studenți . Iar cele pe care le oferă sunt ori în domeniul VIDEOCHAT-ului , ori în domeniul asigurărilor . În primul domeniu, nu prea mă văd activând. Chiar dacă sunt bani frumoși , nu prea aș fi dispus să fac lucrurile alea. Iar în domeniul asigurărilor am încercat să lucrez, dar e o piață care merge și nu prea .

Începuse la un moment dat să îmi fie ciudă că nu sunt din alt oraș, văzând că mail-urile pe care le primeam începeau cu locuri de munca Brasov, locuri de muncă Tg Mureș, locuri de muncă București. Orice , numai locuri de muncă Galați , nu !

Acum m-am orientat spre facultate și sper , din inimă, să îmi găsesc un loc de muncă în domeniul meu . Asta m-ar face fericit , chiar dacă ar presupune să umblu toată ziua după o știre. Când îți place ceva, îți place și atât !

