406924_431633616884920_1077848024_nMă uit în urmă și parcă ieri aveam 17 ani . Ce amintiri . Ce an frumos . Acel 2007 plin de bucurii . Acel 2007 în care m-am îndrăgostit cu adevărat pentru prima dată . Acel 2007 în care am urcat pe vârf de munte , mergând până când nu mi-am mai simțit picioarele . Acel 2007 în care am fost ferit de accidente . Acel 2007 în care eram încă un copil .

Eram încă un copil , care voia să crească . Mi se părea că viața de adult va fi cu mult mai bună .Că voi avea atâtea lucruri la picioare . Că tot ce zboară se mănâncă . Eram un copil care habar nu avea cât de dor îi va fi de copilărie …

În 2007 eram încă în liceu. Și , spre deosebire de mulți dintre cei pe care îi cunosc, liceul nu a fost cimitirul tinereții mele. Liceul , pentru mine, a fost o rampă. A fost  locul în care am învățat ce înseamnă grupul și importanța sa .  Liceul a fost locul în care alergam dintr-o parte în alta pentru un sărut . Străbăteam toate holurile , salutam toți elevii , indiferent dacă erau mai mari sau mai mici . I-am cunoscut aproape pe toți ,într-o mai mică sau mai mare măsură. Între cele două sonerii ale pauzei , nu obișnuiam să stau în bancă  . Dar am știut mereu să stau în banca mea !230021_431633406884941_2008585936_n

În 2007 , mi-am trăit ultimul an al adolescenței . A fost ultimul an în care am fost copil . Ultimul an în care nu am fost , legal  adult. Și din 2007 , am tot dus dorul unei copilării unice . O copilărie care nu se va mai întoarce niciodată , oricât de mult mi-aș dori . Sunt mândru că am fost copil în generația 90 . Sunt mândru că am făcut parte și că încă fac parte din acea generație de tranzitie, de sacrificiu . Și sunt mândru că nu sunt ratat. Că nu suntem ratați , de fapt . Deși lumea asta vrea să sugereze .

Mi-e dor de copilăria mea . Și îmi va fi mereu dor de copilăria mea . Și abia aștept să fiu tată , ca să mi-o mai trăiesc odată , alături de copiii mei .

