craciun-fericit

Nu am avut niciodată obiceiul sau plăcerea să urez “sărbători fericite” pe facebook . Nici nu mi-a plăcut vreodată să dau mesajele alea extrem de plictisitoare care încep cu  “ fie ca “ . Chiar citisem un articol despre mesajele astea . Era un pamflet, dar ideea e că operatorii de telefonie ar trebui să le taxeze triplu . Eu unul sunt sătul de ele . Se duce naibii originalitatea . Și nici nu sunt așa frumoase.

Tocmai de asta , eu vă voi face urările aici , pe blog . Sau, cum îmi place mie să spun , vă voi ura din casa mea . Și pentru că ușa e deschisă tuturor , urările mele se îndreaptă către voi toți . Pentru că vreau să vă urez un Crăciun cât mai fericit . Vă doresc să aveți casa cât mai plină de musafiri .Vă doresc să fiți înconjurați numai de persoane dragi. Vă doresc să aveți masa plină de bunătăți. Vă doresc ca moșul să vă lase sub brad numai ce vă doriți , sănătate , iubire și voie bună . Și vă doresc un sincer La Mulți Ani .

Sper ca Moșul să citească asta și să :

1.Aducă câte un manual de gramatica pentru toți agramații care umblă pe site-uri .

2.Aducă câte un Cod Al Bunelor Maniere , pentru aceiași agramați . Nu de alta, dar după ce că nu știu să scrie , mai și înjură ca la ușa cortului. Mă rog, ecranul monitorului .

3.Aducă haine mai lungi pentru toate fetițele de 15 ani care au umplut facebook-ul cu sânii lor subdezvoltați .

4.Aducă minte pentru toate buzatele , rujatele, machiatele care mă sperie de fiecare dată. Nici nu vreau să mă gândesc că aș putea să dau de așa ceva noaptea . Și când zic “machiate, rujate “ , nu mă refer la alea finuțe.  Ci la alea cu 3 kg de var pe ochi . Dar e Crăciunul, așa că să fim mai buni .

Și ,nu în ultimul rând, îmi doresc ca voi toți să fiți fericiți . Să aveți parte de tot ceea ce vă doriți. Să vă fie inima bună . Să aveți mintea luminată . Să vă trăiți viața . Să treceți cu bine peste greutăți .Să vă primiți miracolul dorit. Să vă iubiți familia, prietenii și dușmanii  ( sună a manea ) . Să nu exagerați cu mâncarea și alcoolul . Să vă distrați cum știți voi mai bine . Și să nu regretați nimic din ce vi se întâmplă .

La mulți ani tuturor !

