După evenimentele petrecute pe blogul meu aseară, m-am gândit că ar fi cazul să îmi cer scuze în fața voastră , a cititorilor . Vă sunt dator cu asta , la fel de bine cum vă datorez și o explicație .

Motivul pentru care alesesem să mut blogul de pe wordpress pe blogspot e simplu . Aveam intenția să câștig niște bani de pe urma sa . Și asta o puteam face , aparent , cu Google AdSense . Ca un făcut , am creat un design frumos în blogspot , am pus câteva din articolele de aici , câteva din paginile de aici și am dat anunțul . Numai că Google AdSense mi-a tras-o , mai pe românește . După ce mi-am facut contul pentru care a trebuit să dau destule detalii ( numai numele porcului de la țară nu mi l-au cerut ) și să citesc , obligatoriu , toți termenii și condițiile , mi-au trimis un mail cum că blogul meu nu este compatibil cu cerințele lor . Deși l-am făcut întocmai după cerințele lor . Așadar , pe cine să bat ?

Pe cei de la Google, pentru că AdSense merge doar pe blogspot ? Sau pe cei de la WordPress , că AdSense merge doar pe blogspot ?  Mai bine i-aș bate cap în cap . Poate va merge AdSense pe amândouă !

Oricum , toată întâmplarea asta m-a făcut să înțeleg că , de fapt, casa blogului meu este aici , pe wordpress , care mă găzduiește fără chirie de un an și 4 luni . Nici acum nu îmi vine să cred că blogul ăsta a împlinit un an și 4 luni .

Sper că nu v-ați supărat prea tare și că veți continua să vizitați blogul cu același interes manifestat până acum . Ca să o dreg un pic , am schimbat destul de radical interfața , am schimbat și poza de fundal , recurgând la această ilustrare a unei biblioteci pe care , sincer , mi-aș dori să o am în casă și am schimbat și setul de culori pentru articole , trecând la clasicul negru pe alb .

Încă o dată, îmi cer scuze pentru că v-am amețit . M-am amețit și pe mine ! Vă aștept în continuare cu drag !

