68301_3983251463251_759134059_n

Merg pe stradă și lumea se uită ciudat la mine. Poate pentru că am în mână un ghiveci cu flori . Sau poate pentru că nu le place fața mea .  Dar merg pe varianta cu ghiveciul . La urma urmei,  e iarnă, nu primăvară , iar lumea nu duce flori peste tot . Din contră, lumea stă în casă, la căldură, să nu cumva să le înghețe nasul .

Eu am ghiveciul ăsta de flori în mână pentru că azi e ziua mamei mele . Astăzi e ziua când toate vrăbiile ( de-ar mai fi ) cântă mai frumos . Ziua când soarele este mai luminos . El se ascunde în nori, dar eu știu că el este mai luminos.

Astăzi este ziua mamei . ZI în care e liberă de la firma de transport în comun unde își scuipă sănătatea de 20 de ani . Firmă a cărei conducere știe doar să îi ceara, nu sa îi și dea . Hai, fie, mai și dau uneori ! Rar spre deloc. Azi e ziua în care eu, fiul ei , și tata, soțul ei ( câte explicații pentru nimic ) îi cerem ,iarăși, de mâncare . Ne mai gândim noi dacă cerem și de băut .

Astăzi este ziua mamei și m-am gândit  să îi cumpăr un ghiveci cu flori . Eventual , un ghiveci din fontă . În caz de vrea să îl dea cuiva de cap ( șef , farmacistă , medic de familie, șofer de autobuz , cerșetorul de la colțul străzii, eu sau tata ) să își facă bine treaba . Dar nu am găsit !

Dar astazi, fiind ziua mamei , vreau să îi spun câteva lucruri :

1.Dragă mamă , în cazul în care nu poți sau nu vrei să dai nimic de ziua ta ,  le poți spune tuturor care îți cer câte ceva în această zi că la REAL a fost pusă la vânzare ( la un preț promoțional ) cea mai mare varietate de cuie în care să își pună pofta .

2.Dragă mamă , astăzi împlinești frumoasa vârstă de 43 de ierni. Ce să îți fac , dacă mama ta nu a vrut sa te nască primăvara ? Acum, în loc să stăm pe un “petecar” ( cum ar zice proful meu de Mitologie ) la iarbă verde, stăm în casă la căldura sobei . Dar e cel puțin la fel de frumos .

3.Dragă mamă , astăzi îți doresc să începi al 43-lea an din viața ta mai zâmbitoare . Ai un zâmbet frumos și e păcat că nu îl folosești atât de des . Îți doresc să fii sănătoasă  . Îți doresc să fii și mai fericită alături de tata și de mine. Sper că și până acum ai fost fericită . Doar că , de acum , îți doresc să fii și mai fericită.

4. Și, dragă mamă, îți doresc un călduros LA MULȚI ANI ! Cel mai călduros . De la mine, de la prietena mea scumpă și dragă , Claudia , și de la tata .

Să fii fericită, scumpă  MAMĂ ! Te iubim !

