Câtă prostie ne înconjoară ? Câți oameni proști sunt în jurul nostru ? 10 ? 100 ? 1000 ? Poate cineva să dea o cifră exactă sau se adeverește acea vorbă a lui Einsten : “ Universul și prostia sunt nelimitate . Dar nu prea sunt așa sigur în privința Universului ! “ ?

Neavând ce să fac , după o noapte în care am dansat și am inhalat fum de țigară cât să îmi ajungă pentru următorii 3 ani , am intrat pe Facebook . Bineînțeles , că doar ce aș fi putut să fac în această dimineață frumoasă de octombrie , în care soarele intră și iese din nori ca “ puncte- puncte “ din gura domnișoarei din poză ( scuzați-mi exprimarea de maidan ) . Și, bineînțeles, de ce aș putea să dau pe Facebook , dacă nu de sânii lăsați și vergeturile de pe burta unei domnișoare care a postat o asemenea poză în tentativa ei de a lăsa idioții care nu au avut nici o femeie ( cu excepția mâinii stângi ) în viata lor cu gura căscată , cu bale pe la colțul buzelor și cu degetele lipite de tastatură scriind comentarii de genul “ ești frumoasă ( dar ești proastă, ar fi completarea mea )” sau “ ești bună  rău , te-aș săruta peste tot ! “ . Adica , pe bune ?

Chiar atât de jalnici am ajuns noi, ca bărbați, încât să stăm cu limba pe afară, gâfâind , atunci când o domnișoară cu IQ-ul unei găini ( și sunt indulgent ) își arată țâțele pe net ? Am ajuns să îi spunem unei proaste că i-am linge buricul și părul de sub el, doar pentru că ne-a fluturat două baloane răsuflate în ochi ? Păi , în cazul ăsta, au dreptate femeile când spun că suntem niște idioți, niste tauri în călduri tot timpul și , mai ales , labagii ( din nou, scuzați-mi exprimarea academică, dar nu mă pot abține ) .

Probabil că domnișoara se simte foarte mândră când vede comentarii, like-uri , bărbați cărora le curg balele când îi văd corpul de nimfă răsuflată . Sau poate că nu e mândră încă , deoarece nu are destule comentarii . Probabil urmează să pună o poză și cu “papagalița” la vedere . Să ciripeasca un pic către Don Juanii din fața monitorului . Nu de alta, dar cu ochelarii lor ca fundurile de borcan o văd perfect pe domnișoară în toată “ splendoarea “ ei .

Mă contrazice cineva?

