Asta ni s-a spus mie și altor 3 persoane cu care am vizitat Iași-ul ieri , când ni s-a sugerat să vizităm noul Mall . Palas Mall . Trebuia să ni se spună, mai bine, că intrăm în alt univers . Ceea ce am văzut acolo nu am văzut în nici unul din orașele pe care le-am vizitat . Și am vizitat câteva ( Galați, Brașov, Sibiu , Târgu Mureș , Chișinău, Bălți , Szeged , Viena , Padova, Veneția etc . ) .

Frumusețea acestui mall nu stă doar în numărul imens de magazine ( așa cum ne-am aștepta să găsim în fiecare mall ) sau în numărul de restaurante ( cum , la fel, ne-am aștepta să găsim în fiecare mall ) . Frumusețea lui stă în gustul excelent al proiectantului și a celui care a dorit să facă un exterior extraordinar , plin de fântâni arteziene, spații verzi pe care poți lua un loc să te răcorești în mijlocul unei zile călduroase ( cum a fost și cea de ieri ) , sau acel carusel în care părinții își pot urca prichindeii , știind că aceștia vor fi supravegheați de personal calificat.

Palas Mall , se pare, este unul din cele mai mari mall-uri din lume . Și încă nu este terminat . Din ce am înțeles ieri, este gata doar în proporție de 70 % , alte 3 clădiri fiind încă în construcție . Deci, fără cuvinte. Am impresia că orice aș încerca să scriu sau să spun despre acel loc nu este suficient, pentru că nimic nu exprimă măreția locului . Trebuie să îl vezi, ca să crezi .

Trecând la ziua de azi, am avut plăcerea de a descoperi încă un concurs marca blogatu . Și, cum zicea Axlandra , “ fraierul insistă “ . Vreau și eu să câștig ceva, până la 90 de ani . Cică mai e timp, dar nu vreau sa ajung ca evreul care se ruga la Dumnezeu în fiecare noapte să câștige la Loto , până când i-a apărut Dumnezeu în vis, l-a tras de urechi și de nas și i-a spus să joace măcar un bilet , că altfel nu are cum . Cică la concursul acesta, blogatu oferă prin tragere la sorți un netbook Asus Eee PC și 4 stick-uri de 8 gb. Ca să nu zică lumea că sunt lacom, mă mulțumesc și cu un stick, deși laptopul sună mai bine .

Regulamentul e simplu :

“Scrie un articol pe blogul tau, cu link catre această postare, in care sa promovezi concursul, apoi, daca vrei, promoveaza concursului pe retelele sociale pe care ai cont (Twitter, Facebook, Google Plus). Articolul tau poate fi si de tip anunt: “BlogAwards.ro ofera premii bloggerilor abonati la newsletter!”. Nu trebuie sa scrii prea mult. Trebuie numai sa publici articolul pe blogul tau si sa te abonezi la newsletter.

Cele 5 premii se acorda in momentul atingerii numarului de 1000 de abonati, in urmatorul mod:

Marele premiu, constand intr-un netbook Asus Eee PC cu sistem de operare Windows 7 se acorda prin tragere la sorti unuia dintre bloggerii care au scris articole de promovare a concursului. La tragerea la sorti pentrunetbook-ul Asus Eee PCparticipanumai bloggerii care au promovat concursul.

Cele 4 stick-uri de cate 8GB vor fi acordate prin tragere la sortidintre cei 1000 de abonati. La tragerea la sorti pentru cele 4 stick-uri participa toti abonatii, indiferent daca au scris sau nu articole pentru promovarea concursului.”

Dă, Doamne. Acum vă las , căci mă duc la cules . Când e gata mustul, vă zic cum a ieșit . Și, dacă e bun , poate vă dau și vouă . Aveți grijă și ne vedem peste câteva zile .

