S

Vă salut . Numele meu este Ceașca de Vise. Sunt blogul personal al unui student la jurnalism pe nume Răvdan Florin și astăzi tocmai am împlinit un an . Un an în care am crescut , zic eu, destul de mult . Un an în care am atras din ce în ce mai mulți cititori. Dacă în primele 2 luni, traficul meu nu depășea mai mult de 45 de vizitatori unici pe zi, acum sunt zile în care traficul depășește 250 de vizitatori unici, iar acesta e un salt destul de mare, zic eu .

Îl consider un salt mare și din cauza faptului că nu sunt promovat decât în mediul online , spre deosebire de alte bloguri care beneficiază de alte surse de promovare , nu doar mediul online. Oricum, scopul meu nu este să ajung la nivel național, ci acela de a spune adevărul așa cum este el. Fără înflorituri, fără a folosi de zeci de ori cuvinte precum “ senzațional “ , “ șoc “ , “ incredibil “ , “ mirobolant” , “ căcat “ și alte epitete personificatoare de genul .

Nu cred că vreun articol de-al meu a jignit vreodată pe cineva. Iar dacă vreun articol a făcut pe cineva să se simtă, foarte bine . Știu sigur că nu am făcut directă referire la cineva anume, așa că dacă s-a simțit cineva cu musca pe căciulă în acest an , mă bucur. O să vă mai simțiți și de acum încolo . Dar , parcă ne grăbim un pic …

Să revenim un pic la început. Mai știe cineva cum mă numeam când mi-am început existența în mediul online ? Dacă nu vă mai aduceți aminte, vă zic eu . Mere, pere și gutui . Mulți s-au întrebat , la acel moment, de ce acest nume. Am un singur răspuns , care de altfel este foarte simplu : “ DE CE NU ? “ . Am vrut un nume nou, ceva care să atragă atenția, care să stârnească interesul . Măcar interesul de a vedea ce ascunde un blog care poartă numele a trei fructe . Bănuiesc că nu știe nimeni de ce m-am născut. Unul din primele articole care au fost postate a fost cu referire la vara petrecută de autor în Republica Moldova, o vară care a lăsat o impresie atât de profundă încât acesta a simțit nevoia să vorbească tuturor despre ea . Și cum poți ajunge mai bine la cât mai multe persoane din mediul online, dacă nu prin intermediul unui blog ? Pentru că, să fim serioși , în secolul XXI , sau secolul vitezei , cum spune una dintre cititoarele mele zilnice , lumea citește bloguri mai des decât citește ziare . Afli mult mai multe informații, dintr-un punct de vedere mult mai obiectiv decât al celui care a scris un articol pentru a-și lua salariul . Pe bloguri nu există cenzură, nu exista teamă de critică ( sau nu ar trebui ) , nu există menajamentele . Există , în mare parte, doar sinceritate .

Acesta este, totodată, al 300-lea articol pe care îl postez . Înainte de acesta, m-am gândit zile întregi la faptul că nu vreau să postez . Vreau ca articolul aniversar să aniverseze și o cifră rotundă . Și, chiar dacă am dat impresia că mi-am pierdut inspirația , am reușit să mă abțin . Aniversez astăzi un an de la naștere, aniversez apariția celui de-al 300-lea articol și sper ca următorul an să aduca cel puțin încă 300 de articole. Sper ca și în acest al doilea an al existenței să fiți alături de mine , să vă exprimați părerile obiective și să influențați oarecum viața blogului . La urma urmei, ce este un blog fără cititorii sai ? Ce este un scriitor fără cititorii sai ? Vă mulțumesc și vă aștept în continuare …

