Voi lansa un zvon . Le voi spune tuturor prietenilor mei că pot alerga 100 de metri în doar 9 secunde și 55 de sutimi ( cu 3 sutimi mai puțin decât Usain Bolt ) . Cred că mulți dintre ei mă vor crede . Nu cei inteligenți, pentru că ei vor ști că e un lucru ridicol , dar mulți mă vor crede. Cam peste 20 de ani , prietenii mei le vor spune copiilor lor că au cunoscut pe cineva care alerga mai repede decât deținătorul recordului mondial.

Și copiii lor vor fi ceva de genul :

“ Cu siguranță, sunt un copil, deci cred tot ce îmi spun părinții mei , pentru că ei sunt adulți , deci știu mai multe ! E uluitor că tipul ăla putea alerga atât de repede ! “ .

Peste alți 20 de ani , acești copii vor avea copiii lor și le vor spune acestora că bunicii lor au cunoscut un tip care alerga mai repede decât deținătorul recordului mondial . Și ei vor fi ceva de genul :

“ OMG ! Tipul ăla e atât de atletic și de arătos ! “ .

Și apoi, acei copii le vor spune copiilor lor, care la rândul lor vor avea copii cărora le vor spune . La un moment dat, oamenii nu vor avea nici o idee despre cine sunt sau despre faptul că am existat vreodată. Ei vor ști doar că a existat un tip care putea alerga 100 de metri mai rapid decât deținătorul recordului mondial. Și ei vor fi ceva de genul :

“ Nu prea cred că e posibil așa ceva. E cam rapid ! “ .

Dar, vor exista și cei care vor zice :

“ Nu fi atât de îngust la minte . Toată lumea știe că a alergat cu 3 sutimi de secundă mai repede ! “

Dar ghici ce ? Eu nu pot alerga 100 de metri în 9.55 secunde .  Asta e religia !

