Am decis, cu câteva zile întârziere , să dau și eu curs lepșei căutării de pe google către blogul meu, primită de la Axlandra . Inițial , eram un pic sceptic în privința lucrurilor pe care le-aș putea scrie, dar când mi-am aruncat un ochi către căutările care îi aduc pe cititorii de ocazie către blogul meu, am zis că trebuie să vadă și alții . Să începem cu începutul, deci .

Prima căutare interesantă a fost cum să trec bacul cu 6 . Nu știu dacă sunt cel mai în măsură să răspund la asta ( că eu am luat 8,75 ) , dar cred că ar trebui să înveți . Și nu pentru 6, căci nota minimă e întotdeauna cea mai grea . Chiar mi-a zis un elev eminent ( de nota 5 ) că el învață mai mult pentru nota 5 decât învață cel care ia 10 . Și cam așa este . Deși , cum zicea tot Axlandra, cea mai simplă metodă să treci bacul cu 6, e să te urci pe bac la ora 6:00 , cu 6 prieteni .

Altcineva, un el sau o ea, caută instrucțiuni pentru o viață. Dacă am ajuns să căutăm instrucțiuni pentru viață , ori am devenit roboți și avem nevoie de manual de folosire ca să ne mai schimbăm uleiul din când în când, ori ne-am țăcănit de-a binelea.

Gigel ( cum zicea Vienela ) a crezut că la mine pe blog o să găsească filme pentru adulți. Îmi pare rău să te dezamăgesc, dar dacă lași un bilețel în cutiuța de sugestii, poate se rezolvă . Cine știe ? Viitorul e imprevizibil .

Un alt Gigel, de această dată mai decent , a declarat Sfântului Goagăl că lui nu îi plac unele fete bune . Încep să mă întreb care sunt acele fete bune, căci dacă ele arată ca Sânziana Buruiană, atunci îl înțeleg. Dar dacă arată ca Natalie Portman sau Andreea Pătrașcu, actualmente Ibacka, atunci nu îl înțeleg. Dar, așa gândesc eu ! Sau poate îi plac fetele rele ?

Cineva se duce cu bicicleta la plimbare. Nenea sau tanti, ce oi fi tu, nu mă iei și pe mine ? Te provoc la o întrecere, să vedem dacă te țin pedalele !

Un curios întreabă același Sfânt Goagăl ce se întâmplă dacă pui bornele la baterie invers. Nu sunt eu marele electronist, dar cred că se face un scurtcircuit. Pe românește, se arde .

Totuși, cea mai interesantă căutare mi s-a părut aceasta . Ce le înnebunește pe femei și începe cu doi ? Aveți vreo idee? Fetelor, aștept de la voi un răspuns, că eu habar nu am !

