Am tot fost întrebat cum ar arăta vacanța ideală pentru mine .Acea vacanță după care să rămân marcat pe viață , dupa care să nu îmi găsesc cuvintele să exprim ce am trăit ( de bine ) în acea perioadă scurtă . Dar , gândindu-mă un pic, mi-am dat seama că deja am trăit “ acea vacanță perfectă “ . Dacă ar fi fost vorba de o femeie, aș fi zis că am întâlnit deja “ aleasa “ . Ce e drept, acea vacanță perfectă am trăit-o de două ori. Adică, am avut două vacanțe pe care le consider perfecte . Cred că cea mai grea sarcină ar fi să zic care dintre ele a fost mai fascinantă.

Prima am trăit-o când aveam 10 anișori și eram doar un puști mic , blond și cu chef de joacă . În clasa întâi, tata mi-a promis că îmi ia bicicletă dacă iau premiul I . Am luat, dar bicicleta nu a apărut de nicăieri . În clasa a doua, mi-a promis o orgă pentru premiul I. Iarăși, am luat premiul I , dar orga a rămas doar la stadiul de idee. Cred că și-a dat și el seama că dacă îmi mai promite ceva și nu se ține de cuvânt mă va face să nu mai am încredere în promisiunile lui, așa că în clasa a treia nu mi-a mai promis nimic. Eu am luat tot premiul I , iar cadoul pentru această performanță a fost o excursie la munte, de o săptămână. Acea săptămână s-a dovedit a fi fascinantă pentru mine . Am vizitat Castelul Bran, Cetatea Râșnov, Muzeul Satului din Brașov, cascada de la Întorsura Buzăului și alte câteva obiective turistice . Până atunci, nu mă mai distrasem atât de tare . Am învățat să joc și billiard, am avut acces și la o sală de fitness și la saună și la piscină. Am cunoscut și prima fată care mi-a furat privirea și gândurile (click aici pentru detalii). Per total, a fost prima “vacanță perfectă “ .

Cea de-a doua am trăit-o anul trecut, în vară. Mi s-a oferit ocazia să particip în programul de practică internațională oferit de Aiesec Galați ( click aici ) și am ales să plec în Republica Moldova. Chiar dacă la început, lumea a râs un pic de decizia mea, crezând că Republica Moldova nu e o țară în care aș putea să mă dezvolt în vreun fel, eu am ales această opțiune fără să stau prea mult pe gânduri . Ce e drept, aveam și referințe bune de la persoane care fuseseră acolo înaintea mea . Am lucrat în două tabere de vară, tabere de odihnă pentru copii, unde mi s-a oferit oportunitatea de a lucra cu un număr mare de copii proveniți din cercuri sociale diferite. Am lucrat cu copii cu grad de risc ridicat ( scuzați cacofonia ) , adică proveniți din familii dezorganizate. De la ei am învățat că un zâmbet face , într-adevăr, minuni și că, indiferent cât de tare te-ar lovi viața, pe alții îi lovește și mai tare, așa că trebuie să zâmbești și să fii mulțumit că trăiești . Mi-am făcut prieteni la care nici nu visam, din țări al căror nume îl citisem doar în atlasele de geografie și despre care nu știam mai nimic . Am lucrat cu oameni minunați, care m-au primit între ei ca și cum m-ar fi cunoscut de foarte mulți ani . Nimeni nu m-a tratat ca pe un novice, ci mi-au dat încredere și m-au lăsat să lucrez, asta punând pe umerii mei o responsabilitate destul de mare . Vara trecută m-a făcut să îmi dau seama că aș putea face asta , fără probleme, oricând, la orice oră din zi și din noapte. Chiar dacă ar fi vorba de voluntariat, pentru că sentimentul pe care l-am avut când m-au îmbrățișat acei copii înainte să plec, a fost de nedescris .

Sper să mai am astfel de vacanțe perfecte. Voi ați avut?

Cauti un hotel Brasov? Intra aici: hotel in brasov

Dar Hotel Olimp? hotel in olimp

