Mai țineți minte acele sentimente noi ? Nu știu de voi, dar eu am decis că m-am îndrăgostit prima dată când aveam 10 ani, de o fată de aceeași vârstă ca și mine, într-o vacanță la munte. De ce zic că “am decis” ? Păi, pentru că asta se întâmplă când ne îndrăgostim . La început e acea atracție, pe care o conștientizăm cu toții, apoi urmează sentimentul acela de “atașament” și apoi, într-un moment de nebunie psihică și emoțională ( o nebunie bună , de cele mai multe ori ) decidem că ne-am îndrăgostit. Nu simțim ceva în plus, dar asta decidem . Dar să revenim …

Această fată , pe numele ei Alexandra , avea cei mai frumoși ochi pe care îi văzusem până atunci . Șatenă, cu doi ochi căprui care m-au făcut să mă bâlbâi încă de când am văzut-o prima dată. Țin minte și acum ce emoționat eram prima dată când am vorbit cu ea. Nu mai vorbisem niciodată cu o fata de care să îmi placă. De fapt, nu mai fusese nici o fată , până atunci, care să mă facă să simt ceva asemănător. Ca să vedeți cât de emoționat eram, primele cuvinte către ea nu au fost  “bună, ce faci ? “. Au fost  “ și mie îmi plac cățeii ! “, replică ce i-a adus pe lângă un zâmbet superb și o curiozitate de a afla care e treaba cu mine, curiozitate de care mi-a zis abia peste câteva zile.

Pentru mine era ceva totalmente nou faptul că adormeam gândindu-mă la ea , sau că mă trezeam întrebându-mă dacă ea s-a trezit și daca ar fi bine să mă duc la ușa camerei ei să bat . Chiar dacă mi-am atras “miștocăreala” tuturor rudelor de acasă și a prietenilor de familie cu care eram la munte, nu mi-a păsat. Știam că îmi place foarte mult fata asta, și știam că vreau să petrec cât mai mult timp alături de ea. Am luat-o cu noi chiar și în plimbările noastre prin împrejurimile vilei în care eram cazați , chiar dacă mașina cu care mergeam nu era chiar atât de mare . Ce e drept, nici eu nu eram foarte mic ,dar despre asta vă voi vorbi altădată.

Alături de ea am simțit primii mei fluturași în stomac , iar când am citit acea glumă legată de fluturași (când fluturii se îndrăgostesc, oare simt oameni în stomac ?) nu am putut să nu îmi aduc aminte de ea. E prima fată de care m-am îndrăgostit , iar de atunci nu am mai auzit nimic de ea. Chiar mi-aș dori să o regăsesc odată să văd cum a ajuns . Cine știe, poate cândva se va întâmpla asta ! Voi mai țineți minte când v-ați îndrăgostit prima dată? Dacă da, de cine ?

