Acest subiect a fost dezbătut suficient în diferite filme sau melodii , dar lumea tot îl consideră de actualitate. De ce? Pentru că , în continuare, constituie o mare intrigă pentru personalitatea umană. Chiar astăzi, de când m-am trezit , am început să ascult “ Laura Izibor – If tonight is my last “ și mi-am dat seama cu cine mi-aș petrece acea ultimă zi.

Acea persoană e o persoană foarte dragă mie, pe care o cunosc de ceva ani . O persoana care, cu un simț al naturaleții extraordinar, a reușit să facă ceea ce alte persoane nu au reușit, deși au încercat mult mai acerb. E singura persoană cu care mi-aș petrece ultima zi , pentru că efemeritatea vieții nu m-ar mai speria dacă aș putea pune capul pe umărul acela drag, daca aș auzi acea voce care îmi ținea companie printre acordurile acelor melodii lente pe care le ascultam în miez de noapte, dacă aș simți acea mână care mă încălzea dimineața, când tremuram din cauza frigului acumulat de peste noapte.

Aș face cu acea persoană toate lucrurile pe care nu le-am făcut niciodată, i-aș spune toate lucrurile pe care nu le-am mai spus nimănui, i-aș arăta ce nu am mai arătat nimănui. M-aș lăsa pradă valului, mergând cu el. Nu mi-ar mai păsa de valoarea secretelor pe care le țin încuiate într-un sertar al minții mele, nu mi-ar mai păsa de vâltoarea care s-ar putea crea datorită gândurilor mele, nu mi-ar mai păsa de nimic. Ar fi ultima zi, și aș petrece-o cu ea.

Nu e cel mai lung lucru pe care l-am scris eu, dar exprimă multe, cel puțin pentru mine. Și vreau să cred că nu doar pentru mine. Tu cu cine ți-ai petrece ultima zi?

