Observ cum în ultima vreme, apar din ce în ce mai multe persoane care au impresia (falsă) că mă cunosc mai bine decât părinții mei sau mai bine decât mă cunosc eu . Și asta doar pentru că au pasiuni pe care le am și eu sau pentru că ascultă aceeași muzică pe care o ascult eu sau pentru că , pur și simplu, așa își imaginează ei . Așa că m-am decis să clarific pentru toată lumea cine sunt eu .

Pentru necunoscuți, eu sunt Răvdan Florin, am 22 de ani și sunt din Galați, oraș în care m-am născut și în care mi-am trăit toate primăverile . Unele mai frumoase, altele mai puțin frumoase. Dar nimic nu e perfect, nu? Pentru prieteni ( care sunt puțini la număr ) , sunt Florin (simplu ) . Bineînțeles, ca orice altă persoană, am și am avut porecle. Cei cu care joc fotbal mă știu drept Shakira, pentru că acum câțiva ani am glumit ,zicând că în echipa mea joacă Shakira, Britney Spears și Beyonce. Și de atunci mi-a rămas asta cu Shakira. Dar nu mă deranjează, ci chiar mă amuză . Când eram mic , mi se spunea “Blondul” , datorită gălbenelii din cap care se cheamă păr . Aveam mult păr pe cap când eram mic, dar acum am mai multă minte și ,deci, mai puțin par . Mai nou, mi se spune “Radu” , pentru că lumea mă confundă cu un coleg de muncă. Bineînțeles , la muncă. Cred că e din cauză că Radu e mai scurt, deci mai ușor de pronunțat.

Ce îmi place ? Asta e simplu. Îmi place muzica bună, imi plac oamenii oameni și porcii porci, îmi plac conversațiile care durează zile întregi , dar în care subiectul principal este “nimic “ . Îmi plac desenele animate cu care am crescut (Tom și jerry, Scooby Doo, Road Runner , Tweety , Bugs Bunny etc ) . Îmi plac flmele de toate genurile , atât timp cât subiectul e captivant. Îmi plac scurtmetrajele , dar nu numai pentru că sunt scurte. Îmi plac pentru că exprimă în 10 minute ceea ce nu pot exprima alte filme în 2 ore.Îmi plac plimbările lungi, dupa care mă dor picioarele 2 zile. Îmi plac păpădiile, pentru că îmi aduc aminte de copilarie .Îmi place apa, pentru că sunt în zodia peștilor și pentru că îmi place să înot . Deși , recunosc, nu sunt vreun Michael Phelps ( campion olimpic la înot , pentru cei care nu știu ). Îmi place să dansez în fața oglinzii, când sunt singur acasă. Doar când sunt singur acasă. Îmi place să râd, cu gura până la urechi , până când rămân fără suflu. Și apoi râd și mai tare. Îmi place înghețata cu aromă de lamâie. Îmi plac covrigii calzi, nu fierbinți, crocanți , nu arși. Îmi plac telefoanele care funcționează, nu cele care au o mie de funcții, mai puțin funcționare. Îmi plac jocurile pe calculator, mai ales alea care îmi pun mintea la contribuție. Unii ar spune acum : “ Gen FIFA ?” . Ei bine, FIFA e o pasiune veche care nu moare prea curând. Îmi place apusul. Îmi place luna. Îmi place răcoarea, dar nu frigul. Îmi plac multe …

Ce nu îmi place ? Asta e și mai simplu . Nu Îmi plac persoanele ( fete, în mod special) care simt nevoia să își pună o tonă de machiaj pe față, atunci când se duc la pâine. Nu îmi plac persoanele care dau LIKE pe FACEBOOK la orice , doar pentru că e la modă. Nu îmi plac manelele. Am zis că nu îmi plac, nu că nu ascult niciodată. Deci , atenție ! Nu îmi place să lingușesc. Nu îmi place să fiu lingușit. Prefer să mi se spună în față “ Bă , ești un bou ! “ , decât să aud pe la colțuri . Nu îmi plac oamenii care se cred prea inteligenți , deși nu sunt. Din cauza asta, se afundă și mai tare în prostie. Nu îmi plac pițiponcelile și cocălărelile sau becalismele prezente în televiziunea modernă. Nu îmi place muzica românească a anului 2012. Aici fac referire la INNA, DJ nu știu care , VJ nu știu cum sau alții. Lista e lungă. Nu îmi plac persoanele care spun că nu ascultă în viața lor manele, dar la primul pahar de alcool sunt pe masă cu Guță în fundal și cu sticla în brațe. Nu îmi plac relațiile în care partenerii evită să își spună de la început “ Tu, femeie/bărbate ce va trebui să mă suporți, eu sunt așa și așa și așa și așa. Asta sunt și nu mă pot schimba prea ușor. Ce zici? Îți mai place de mine ? “ . Acum lumea preferă varianta scurtă și plină de miere aproape expirată.  “ Vai, iubi, sunt cel/cea mai ne-gelos/oasă din lume, cel/cea mai cuminte, cel/cea mai sincer/ă ,etc “ . Ah, și nu îmi plac oamenii care , atunci când văd un grup mare așteptând în fața unui lift , vin și apasă pe buton. Mulțumim, persoană responsabilă, că ai avut cap să apeși butonul , pentru că noi ne rugam la zeul ascensoarelor să ne trimită unul, până atunci …

Așadar, pentru toți cei care cred că mă cunosc, am de spus doar atât. Nici eu nu mă cunosc în totalitate. Și mă văd zi de zi. Voi cine sunteți?

