challenge-accepted

Am înțeles de la Axlandra că fetele sau femeile care au un blog încep să scrie din ce în ce mai des articole cu tema “ Dacă aș fi bărbat pentru o zi “, așa că mi-a sugerat să scriu și eu un articol cu tema “Dacă aș fi femeie pentru o zi “ . Bineînțeles că nu puteam refuza o provocare. Nu sunt genul .

Deci, dacă aș fi femeie pentru o zi , aș :

1.sta în fața oglinzii jumătate de oră, dezbrăcată,admirând ce mi-a dat natura

2.m-aș duce la un salon de relaxare; masaj, saună, all inclusive.

3.mi-aș vopsi părul în toate culorile posibile , doar ca să văd cum îmi stă

4.mi-aș face unghiile în culorile curcubeului.

5.aș profita de faptul că am intrarea gratuită în anumite localuri și aș petrece o noapte distrându-mă

6.aș dansa sub ploaie într-o rochie largă de vară ( mereu mi-am dorit să vad o fată făcând asta și încă nu am apucat )

7.m-aș bucura să simt că nu se mai ridică “nivelul de trai “ , și că pot controla totul cu mintea.

8.mi-aș face un tatuaj în zona pelviană, eventual un stol de rândunele urcând spre buric.

9.aș lăsa un băiat să încerce să mă agațe, doar ca să văd cât de penibili suntem noi băieții uneori ; hai , fie, de cele mai multe ori.

10.aș aștepta să fiu servită cu micul dejun la pat.

11.aș ironiza bărbații care întorc capul după mine, cu voce tare !

12.as purta haine care imi lasa picioarele sa respire, deci as renunta la pantaloni, chiar si pentru o zi.

13.aș duce un bărbat acasă și aș pune pariu cu el că pot să îl fac sa sară de la balcon dimineața.

Și cam atât. Multe alte lucruri le pot face și din postura mea de om cu umflături în zona inghinală . Ce e drept, nu m-am gândit niciodată prea mult la acest subiect și nu mi-am imaginat niciodată că voi scrie un articol despre acest lucru. Dar, cum niciodată nu trebuie să spui niciodată, iata că a venit și momentul. Acum vă întreb eu pe voi : Ce ați face dacă ați fi, pentru o zi, în pielea unei persoane de sex opus ?

 

Cumperi colanti si rochii din dantela? Eu ti-am gasit chiar acum colanti ieftini si rochii din dantela. Scoate banii!

