Azi nu vreau să vorbesc, să ascult, să înțeleg.

Azi nu mă simt inspirat, motivat și nici optimist.
Azi nu mă simt puternic, dar nici slab. Nu mă simt copil, dar nici adult. Nu mă simt fericit, dar nici trist. Nu sunt furios, dar nici calm.
Azi nu mă simt curajos și nu-mi găsesc cuvintele potrivite.
Azi nimic nu mi se pare colorat… e doar alb, negru sau gri.
Azi am lacrimi care nu îndrăznesc să curgă, care stau cuminți în ochi pentru că le e teamă. Nici ele nu știu exact dacă mă pot ajuta sau nu…
Azi mi-e gândul departe și mă simt obosit.
Azi sunt mai capricios ca vremea, sunt mofturos și încăpățânat.
Azi aud, dar nu ascult. Privesc, dar nu văd. Gust, dar nu simt.
Azi și cuvintele fug de mine.
Azi simt nevoia să tac, să-mi înăbuș gândurile și să-mi golesc mintea de tot ce nu-mi place.
Azi simt nevoia să-mi ascult bătăile inimii și să-mi imaginez că spun o poveste.

Azi mă scald în ape tulburate de ploi reci, agitate.
Azi sunt o furtună de sentimente contradictorii.
Azi nu e cea mai frumoasa zi, dar pentru că e un dar divin o s-o duc până la capăt cu demnitate.
Azi nu am nici o stare. Cred.

 

Sursa : MomenteDinViata

