În seara asta s-a terminat, în sfârșit, Master Chef. De curiozitate, am căutat pe Google varianta omoloagă ( nu oloagă) a acestui show culinar. Spre mirarea mea, la fel de “strigători și înjurători” sunt chef-ii . Deci, nu doar la noi e așa. Deci, li se mai iartă o parte din păcate celor 3 jurați. De asemenea, m-am interesat și de restaurantele pe care le conduc cei 3 și am descoperit că sunt 3 dintre cele mai respectate restaurante din țară, deci asta sigur înseamnă că oamenii se pricep. Și cum românii pot lucra bine doar dacă sunt ținuți “sub presiune”, ca să nu zic că sunt luați la … ture, li se mai iartă încă o parte din păcate (hai, săriți-mi în cap) . Plus de asta, toți 3 au început să lucreze în domeniu la vârste la care unii dintre adolescenții din ziua de azi au ca singură preocupare “legalele”. Deci, încă o bilă albă.

Dar nu despre asta e vorba. Ok, ei au fost vulgari pe alocuri și foarte duri pe toată durata concursului. Dar au stors tot ce era mai bun din anumiți concurenți și au renunțat imediat la cei pe care i-au considerat nedemni. Din păcate, unii dintre concurenți au arătat mentalitatea tipică a românilor. “De ce să moară numai capra mea, iar a vecinului să fie grasă și frumoasă?”

Citeste continuarea doar aici : GHID365.RO

