În ultimele zile am tot postat articole despre copilărie. A fost și ziua copilului, mi-am adus și eu aminte de o grămadă de lucruri pe care le-am trăit atunci, așa că am decis să mai scriu unul. Acest articol e primit, oarecum. Întrebările sunt primite de la diferiți prieteni din lumea blogging-ului și am decis să răspund și eu la ele. Poate veți răspunde și voi, măcar în sinea voastră, dacă nu aici pe blog.

1.Cum ți-ai descrie copilăria în 3 cuvinte?

Cea mai tare. Sincer. Mă uit la copiii din ziua de azi și îmi dau seama că am avut o copilărie foarte amuzantă. Cred că noi, copiii din generația mea, am fost generația tampon, între cei care au copilărit în comunism și cei care copilăresc în “băsesism”.

2. Ce trăsnaie îți vine în minte din acele vremuri?

Întrebarea mai corectă ar fi “ ce trăsnaie nu îți vine în minte?”. Au fost multe.Toate amuzante, oarecum. Chiar dacă am luat bătaie dupa unele. Trăsnaia după care am luat cea mai mare bătaie a fost în clasa a doua. Cred. Știu că m-am dus la un coleg acasă fără să o anunț pe mama și ea a venit mai devreme de la muncă, crezând că eu voi fi acasa. Bineînțeles că m-a așteptat cu Sf. Petru după ușă

3.Care era jucărioara ta preferată ?

O mașinuță mică, roșie. Ferrari. Țin minte că de fiecare dată când mă jucam cu copiii din cartier și scoteam mașinuțele mele, mereu le ziceam că eu aleg primul mașina. Și mereu o luam pe aia. Încă o mai am și încă e întreagă. Deși are câțiva ani vechime. Are mare valoare sentimentală.

4.Care era jocul tău preferat din cartier?

Of, dar câte erau. Eu am avut parte de multe vecine când eram mic. Deci am jucat și șotronul, am sărit și coarda, am jucat și elasticul. Dar cel mai mult îmi plăcea “Omul Negru”. Era suspansul ăla incomparabil, pe care acum îl mai găsești doar în filme de groază mai vechi.

5.Care este “dulcele” pe care l-ai mânca și acum ?

Asta e cea mai simplă întrebare de până acum. Cozonacul făcut de una din vecinele mele. O bătrânică foarte simpatică, care a avut un rol important la creșterea mea, având în vedere că a jucat uneori și rol de babysitter. Nu am să uit niciodată mirosul și gustul cozonacului aburind , abia scos din cuptor. Mă frigea pe mâini, dar nu mă puteam abține.

6.Care au fost desenele tale preferate?

Sincer să fiu, am trecut repede peste perioada de “desene animate” . Dar, când mă uitam, îmi plăcea foarte mult Tom și Jerry. Mă uitam de asemenea cu plăcere și la Laboratorul lui Dexter, Viața cu Louie, Scooby Doo, Spiderman, Superman, etc. Din astea mai puțin violente și mai mult amuzante. Și așa nu interpretam noi ca violență ceea ce făceau aia acolo. Noi interpretam ca “ăla bun i-o dă lu’ ăla rău”.

7.Pe melodiile cui ai crescut mare?

Cum am zis și în articolul precedent, am crescut mare cu Genius, Hi-q, AS XX, 3SE, Animal X, Holograf, Taxi, Iris, Sing Sing BB, Sweet Kiss etc. Așa de dor îmi e de concertele lor. Îmi pare rău că nu mai sunt pe piață. În ziua de azi se caută INNA, DJ nu știu care și “Ai SI EU TI PEGO”. Trist.

8.Ce crezi despre generațiile de copii din ziua de astăzi?

Eu am în familie 3 generații de copii. Eu, prima generație. Atomicii ăia din 1990. Cei care își doreau Walkman, Terminator 2 și role, chiar dacă nu știau să meargă pe ele. Apoi e verișoara mea, o altă atomică, dar puțin mai MTV-izată, că e născută în 1995. Ea a fost , oarecum, liantul între generația mea și cea de-a treia generație formată din piticii atomici plini de energie care sunt verii mei. Toți născuți în perioada 2000-2011. Ei ascultă INNA, Dj Project, vor telefoane mobile de la vârste la care nu știu să citească, etc. Parcă sunt un pic prea deștepți pentru vârsta lor și nu își mai trăiesc copilăria.

9.Consideri că un adult mai poate fi considerat copil?

Cred că toți suntem copii, toată viața. În primul rând, suntem copiii părinților noștri. Măcar atât, dacă nu mai mult. Dar, mai cred că e bine să ne păstrăm copilul din interior cât mai aproape. Sunt momente în viață când doar copilul ăla te poate scoate din anumite impasuri. Nu credeți?

Voi ce răspunsuri aveți la întrebările astea? Aștept părerile voastre !

 

Vrei sa iti cumperi  centrale termice in condensatie, instant pe gaz?

