Pentru că tot am început să vorbesc despre relații și nehotărâți/nehotărâte, am decis să rămân tot în sfera asta. Așa că, după o seară în care am văzut nșpe statusuri schimbate pe facebook, din “single” în “ in a relationship” și invers, am decis să citesc și comentariile aferente acestor schimbări de statusuri.

Mare greșeală. Sau nu. Nu știu. Dacă nu aș fi citit comentariile, nu mi-ar fi venit ideea articolului. Chiar dacă mi s-a părut un pic pierdere de timp. Știm cu toții ce fel de comentarii apar, nu? Atunci când o persoană își schimbă statutul marital în “bine” , adică din “single” în “ in a relationship” , apar tot felul de prieteni care dau un mare LIKE și binecunoscutele comentarii de genul “ vă stă bine împreună” , “să fiți fericiți” , “să dureze cât mai mult” , “casă de piatră, copii din fier-beton” etc. Dar, când schimbarea este inversă, apar tot felul de comentarii acide. De la prietenii care țin la tine și te întreabă ce s-a întâmplat până la cei care o dau pe replici de genul “ nu era el/ea pentru tine, știam asta de la început” . sau “ nu te merită, o să găsești tu pe cineva mai bun”, fiecare dă o notă în plus penibilului din aceste situații.

De ce penibil?Păi, în primul rând, de ce trebuie să știe toți cei Ț prieteni de pe FACEBOOK că eu sunt sau nu într-o relație? De ce trebuie să știe aceiași Ț prieteni că relația mea s-a terminat? Încep să cred că schimbarea statusului începe să semene cu ridicarea și coborârea barierei înainte de calea ferată. Astfel, când rămâi singur/ă, toți pretendenții sau pretendentele știu că au liber la vânătoare. Asta în termeni cât mai pitorești.

În al doilea rand, atunci când te desparți de iubitul/iubita cu care ai împărțit așternutul și privirile alea pline de pasiune în văzul tuturor, apar comentatorii clasici de mai sus. Dar, ce se întâmplă dacă te împaci cu respectivul/respectiva? Cum o dreg prietenii tăi? Știm cu toții că nimic nu doare mai tare decât o vorbă aruncată de-aiurea, doar de dragul de a nu se atrofia mușchii faciali. Vă rog pe voi să îmi răspundeți la întrebarea asta.

Așadar, ce ziceți ? Au vreun rost butoanele alea de schimbat statutul marital pe FACEBOOK ?

