De când există lumea ( bănuiesc) există și războiul sexelor. Că bărbații știu să bată cuie, să facă tot ce trebuie prin casă ( muncă dură ) , că femeile sunt cele care duc greul într-o familie, că ele nasc copii , ele trec prin chinurile facerii, ele îngrijesc copiii, se mai duc și la muncă ( dar nu toate), că ele spală, gătesc etc. Chiar circula o glumă la un moment dat , care spunea că femeile nu au niciodată grija unui loc de muncă stabil, indiferent de cât de săracă e țara în care locuiesc. Mereu există ceva de muncă acasă !

Mie toate astea mi se par tâmpenii. Bizarerii, ca să rămân în ton cu titlul. De ce trebuie să se dea bărbații cocoși în fața femeilor , că ei sunt macho și că ei trebuie să bată cu pumnul în masă? Dar, pe partea cealaltă, de ce trebuie femeile să se dea “cocoașe” în fața bărbaților și să impună reguli tâmpite , gen : nu ieși în oraș fără mine, nu ieși cu băieții că sigur vă duceți la femei, “ce e cu atâtea numere de fete în agenda ta și cu atâtea fete la friends pe facebook ? “ etc. Cum spunea Martin Luther King, nu putem să ne înțelegem cu toții ?  Adică, de ce să se impună unul în fața altuia? Nu pot exista compromisuri? Acorduri comune? Lucruri care se pot discuta și consensuri la care se poate ajunge?

Ideea articolului mi-a venit din discuția cu o prietenă care îmi spunea că bărbații sunt nehotărâți. Adică sunt în relații , dar se dau la alte fete. Acum, există două variante : ori bărbații ăia chiar sunt nesimțiți și merg pe ideea că trebuie să fie cu cât mai multe fete pentru a “aduna experiență” , ori ceva în relația lor nu merge și de aceea caută acel ceva în altă parte. Din punctul meu de vedere, o relație nu poate funcționa bine dacă nu sunt ambele persoane deschise, dacă nu există comunicare la orice nivel și despre orice. Mai ales că de la o vârstă ar cam trebui să dispară pudismul și subiectele tabu într-o relație. Nu credeți?

Eu sunt destul de tânăr, deci poate nu am destulă experiență. Dar, știam că atunci “când doi oameni îți zic că ești beat, e vremea să te duci acasă” . Așa că , am să vă întreb pe voi : Ce părere aveți despre războiul etern al sexelor? Cine credeți că ar trebui să cânte în casă : cocoșul sau găina? Sau poate ambii? Cică de ziua bărbatului, pe 5 mai, s-a emis Cartea Galbenă, aia cu legi pe care femeile să le respecte de 5 mai. Da , sigur ! De parca am trăi într-o societate în care o carte ne guvernează viața. Să fim serioși. Aștept părerile voastre !

