Cărți. FIlme. Muzică. Multă muzică. Ce faceți voi în weekend? Și mai ales dacă e un weekend ca ăsta, în care plouă de rupe. S-au deschis cerurile, cică. Nu mă înțelegeți greșit. Îmi place ploaia. Iubesc ploaia. Chiar acum câteva seri m-am plimbat în ploaie. A fost foarte liniștitor. Știți senzația pe care o aveți după ce faceți un duș fierbinte? Ceva de genul ăla simțeam eu mergând prin ploaie.

Dacă tot am început să vorbim despre ploaie, am o întrebare. Poate e un pic mai ciudată, dar așa sunt și eu. Multe persoane spun că iubesc ploaia, dar aceleași persoane se ascund atunci când începe. De ce? Cum poți iubi ceva și în același timp să te ascunzi de acel ceva? Ploaia nu se duce mai departe de piele. Udă hainele? Și ce? Cred că iar intervin mentalitățile acelea pe care nu le înțeleg, conform cărora nu trebuie să îți uzi hainele, că nu e bine. De ce nu e bine? Sau , mai bine spus, de ce se spune că nu e bine? Pentru că e bine. Te simți altfel când mergi prin ploaie. Cel puțin, eu așa mă simt.

Dar să revenim. Ce faceți în weekenduri ploioase? Eu azi am făcut următoarele :

1.Am citit. În cazul în care vă întrebați ce, am mai citit câteva pagini (câteva, mai multe) din “Apocalipsa” de Stephen Hawking. O carte foarte interesantă despre un virus mortal care declanșează haosul, aruncând Statele Unite ale Americii într-un tablou asemănător cu o Europă a Evului Mediu Întunecat. Dacă ai un pic de imaginație sau dacă ai văzut diferite filme cu subiecte asemănătoare, nu ai cum să te plictisești. Chiar dacă are peste 1200 de pagini și aduce mai mult cu o biblie la grosime , decât cu un roman.

2. Am văzut 2 filme. Două ( știți voi, pluralul telecomenzii).Ce filme? Thor, unul dintre puținele filme inspirate din benzi desenate pe care nu le-am văzut. Și John Carter. Anunțat ca un blockbuster, am fost un pic reticent, gândindu-mă că o să îmi lase același gust amar pe care mi l-a lăsat “Immortals”. Însă, nu a fost deloc așa. Acțiune a avut. Poveste de dragoste a avut. Poveste de sacrificiu a avut. Mister a avut. Au avut de toate. Ambele. Ah, iar la recomandări am să trec și “The Grey”, un film genial cu Liam Neeson ( “ Schindler’s list”, “Taken” , “ Star Wars: The phantom’s menace” ). Nu vă zic mai multe despre el, pentru că trebuie văzut. Nu comentat !

3. Muzică. Ascult multă muzică. Foarte multă. Dar azi, mai puțină. Am ascultat doar două melodii, pe repeat. “Vank-Baladă pentru o minune” ( cineva știe de ce) și “Adele-Someone like you”.

Ah, și sper să merg la “Noaptea Muzeelor” . Dacă vremea va permite. Și dacă nu va permite, tot voi merge. La urma urmei, mai departe de piele nu se duce apa. Voi ce faceți în weekendurile în care vremea vă ține în casă?

Vacanta sri lanka sau sejur thailanda 2013? AIci:vacanta sri lanka prin perfect tour + sejur thailanda 2013

Vacanta sri lanka sau sejur thailanda 2013? AIci:vacanta sri lanka prin perfect tour

