Mi-a zis cineva de curând că televizorul te tâmpește și încep să îi dau din ce în ce mai multă dreptate. Nu că aș fi fost de altă părere, dar mai aveam totuși o speranță. De ce m-am decis să vă scriu despre asta? Păi, motivul e unul simplu. Azi dimineață am început să mă uit la Mircea Badea sau, mai bine spus, la “În gura presei” și am observat că până și ultimul om despre care credeam că are coloana vertebrală și că nu atacă diferite trusturi de presă și televiziune doar din cauză că lucrează la un trust rival. Un fel de ”War of the worlds”, pentru cunoscători. Lipsește doar Tom Cruise, dar se descurcă Badea.

Ca să îi citez “minunatele” cuvinte, domnul Badea spunea așa : “ Mă uit pe ProTv foarte rar. Ce au ăia acolo? Un masterchef , adică ceva cu bucătăreală, un Românii au Ghiorlan, să fim serioși că nu e așa, și Las fierbinți, o chestie adică ! “ . Acum, eu nu zic că ProTv e cel mai tare post de televiziune din România. Pentru mine, cel mai bun post de televiziune din România e Discovery. Ce paradox ! Dar, de aici și până la a spune că Românii au Ghiorlan, când Antena 1 promovează maneliștii, mi se pare lipsit de bun simț. Ok, nu e fain Master Chef. Cu asta sunt de acord. ȘI cu Las Fierbinți sunt de acord. Sunt două chestii care ilustrează mitocănia și nesimțirea existentă în țărișoara noastră plină de posibilități. Land of Choice, știm doar.

Oricum, lasă că e mai bună “Mireasă pentru fiul meu” , despre toți băieții din România care nu sunt în stare să își găsească singuri o fată și au nevoie de ajutorul mamelor. Crudă realitate! Ah, și era să uit de “Burlacul”, “ În puii mei” (ca să nu zic altceva) , “ Te cunosc de undeva” și altele. Ce Dumnezeu, se vede din avion că Trustul Intact este cu mult superior trustului MediaPro. Nu mai bine nu ne mai uităm la televizor ?

Serios acum, eu rămân cu Discovery, daca e pe din astea. Și cu vodka și cu televiziunea. Voi?

