În fiecare seară mergem la somn cu gândul că ziua ce va urma va fi mai bună decât cea care e pe cale să se încheie. Până și cel mai mare pesimist gândește asta . Dar, se mai întâmplă uneori să ne trezim cu gânduri și chipuri total diferite față de ceea ce așteptăm. E așa numitul  “trezit cu fața la pernă “ .

Devenim irascibili, nimeni și nimic nu ne intră în grații, vrem să fim lăsați în pace, mai scrâșnim și câte o exprimare academică de la colțu’ străzii printre dințișori și starea de 2 bani e completă. Iar îmi face wordul figuri și îmi  corectează cuvintele , scriindu-le în engleză. Are noroc că nu m-am trezit cu fața la pernă. Ci chiar zâmbind. Despre asta, altădată !

Deci, ce facem când ne trezim cu fața la pernă ? Nu știu de voi, dar o să vă zic ce fac eu. Nu mi se întâmplă des, dar sunt totuși om și se mai întâmplă. Primul lucru pe care îl fac pentru ameliorarea stării e să dau drumul la muzică. Chiar dacă, involuntar, îi fac pe alții să se întoarcă cu fața la pernă. Muzică, muzică, muzică. Cât mai multă muzică. Scuzați-mi cacofoniile despărțite de punct. Nici nu știu dacă se pot numi cacofonii. Al doilea lucru : mă plimb de colo-colo prin cameră. Ori îmi trece, ori fac gaură în parchet. Tom și Jerry , ce Dumnezeu !

De obicei, îmi trece cu astea. DE OBICEI ! Voi ce faceți când vă treziți cu fața la pernă?

