Cred că cel puțin odată în viață vi s-a întâmplat să vă gândiți că ar fi mai bine dacă ați avea viața lui X sau Y, dacă ați avea banii lui X sau Y , sau dacă ați fi în locul lor. Cine spune că nu, probabil minte sau nu ține minte.

Am citit astăzi , după ceva zile, un articol, pe un blog, despre “papuci” și despre ce ne-am dori : să fim în papucii noștri sau în papucii altora?

Acum, vă întreb și eu pe voi ? Ce ați prefera? Să rămâneți în papucii voștri sau să aveți papucii altora? Deși, dacă mă gândesc mai bine, și credeți-mă când vă spun că o fac, eu aș prefera să îmi înnoiesc papucii, în loc să îi iau pe ai altora. Haideți să vă dau un exemplu : Să spunem că sunteți într-o relație, mai mult sau mai puțin amoroasă, și din varii motive, nu prea mai merge. Ce faceți atunci? Vă complaceți pentru că v-ați obișnuit cu persoana de lângă sau încercați să înnoiți metaforicii papuci ? Când zic înnoire, nu mă refer neapărat la despărțire. Departe gândul de asta. Mă refer la aducerea unui lucru nou în relație, lucru care să dea un “ jump – start” relației voastre. Sau , pe românește , un mic șut în fund. Că știm cu toții că un șut în fund înseamnă un pas mare înainte.

Deci, repetăm întrebarea. Ce preferați ? Papucii voștri sau papucii altora? Sau aceiași papuci, dar mai șterși de praf ?

