După câteva zile în care calculatorul a fost doar un obiect în camera mea, la care mai ascultam muzică din când în când, mi-a venit ideea articolului. Culmea, fix din cauza muzicii ! Ascultând o melodie recomandată de cineva drag, o melodie pe care o știam dar pe care nu o mai ascultasem de mult, am avut flashback-uri. Și am început să mă gândesc la asta .

Câte melodii ne oferă flashback-uri ? În câte melodii ne regăsim, atunci când le ascultăm? Nu știu de voi, dar eu mă regăsesc în sute de melodii. Fie în ritmul piesei, care mă face să îmi aduc aminte de anumite lucruri cum ar fi plimbările prin ploaie, statul pe malul unei ape, privitul stelelor, fie versurile piesei, care mai mereu mă duc cu gândul la întâmplări din viața mea. Ăsta a fost și cazul acelei melodii recomandate, pe care o ascult și acum, dacă vreți să mă credeți !

Voi vă regăsiți în melodii? La ce anume vă gândiți când ascultați anumite piese? Ce simțiți când găsiți o piesă ale cărei versuri par inspirate din viața voastră? Chiar sunt curios !

