Știți că se spune că atunci când viața îți dă lămâi, tu trebuie să faci limonadă? Mie începe să mi se pară un concept total greșit. Încep să cred că pentru a face limonadă trebuie să îți cauți singur lămâile. Nu poți să aștepți să pice din cer. Trebuie să riști.

Trebuie să ne oprim din a ne mai gândi atât la toate. Am citit undeva că momentul în care ești cu adevărat fericit este acela în care ai găsit ce îți place, alături de cineva care îți place, într-un loc care îți place. Și toată viața vrem să căutăm asta. Dar societatea ne impune , oarecum, să stăm într-un loc, să ne “ integrăm” . Cum îmi place mie să spun, să ne plafonăm. Societatea ne impune limite și depinde numai de noi dacă avem tăria de caracter să le depășim.

Eu m-am săturat să stau sub plafon. Gata ! De astăzi nu mai există plafonul. Știu că pot ajunge atât de departe pe cât îmi doresc și nimeni și nimic nu îmi va sta în cale. Mi-au stat prea mult în cale, m-au tras prea mult înapoi. De astăzi este timpul să avansez . Să merg înainte cu fruntea sus. Prefer ca peste ani să îmi pară rău pentru ceva ce am făcut, decât să îmi pară rău pentru ceva ce nu am făcut. Nu rămâneți în mediocritate. Dacă știți că aveți capacitatea de a vă depăși condiția, nu mai stați pe loc. Tuturor ne e teamă de ceea ce vor spune ceilalți, mai ales părinții, pentru că suntem crescuți cu ideea că părinții știu mereu ce e mai bun pentru noi. Eu vă spun că, uneori, părinții vă pot trage înapoi sau vă pot ține în loc. Și nu numai ei, ci societatea din care faceți parte. Așa că nu ratați ocazia să ieșiți din tipare.

Veți fi judecați, așa este. Dar atunci când lumea nu poate vorbi cu tine, vorbește despre tine. Țineți minte asta ! Eu am curajul să spun STOP și să o iau de la capăt în altă parte . Voi aveți curajul ăsta ?

