1.Scrie 3 lucruri pe care le vei face mâine :

-o să mă trezesc din somn, buimac ca întotdeauna și o să îmi caut telefonul sub pernă, înainte de a-mi da seama că e pe birou.

-o să deschid laptopul, să văd ce mesaje și mail-uri mai am

-o să mă ridic din pat, cu greu !

 

2.Scrie 3 dorințe care nu ți s-au îndeplinit încă :

-nu sunt (încă) îndeplinit material și spiritual, dar cel puțin partea spirituală se va schimba curând. Trag speranțe !

-nu am învățat să cânt la chitară sau la tobe

-nu am plecat încă de acasă; și asta se va schimba curând ! Riscăm un pic, să simțim că trăim

 

3.Scrie primul cuvânt care îți vine în minte :

-primul cuvânt e de fapt un nume, dar nu îl zic

 

4.Ce auzi în acest moment ?

-Alternosfera- Cincisprezece sute ! Iubesc melodia asta !

 

5.Dacă ai putea pleca în vacanță cu orice scriitor/scriitoare, pe cine ai lua cu tine?

-pe mine, bineînțeles. Glumesc ! Nu știu, sincer. Cred că aș alege compania lui Judy Westwater, fascinat fiind de copilăria ei dificilă. Mi-ar plăcea să o iau un pic la întrebări, să aflu mai multe.

 

6.De cine te-ai speria mai tare : o fantomă sau Britney Spears tunsă zero?

-de Britney nu mi-e frică.Tot două mâini, două picioare. Fantome…hmm. Nu am văzut niciodată și nici nu bag mâna în foc că există. Așa că, nu știu !

 

7.Scrie ceva de încheiere :

– ceva de încheiere !

 

Răspundeți și voi la aceleași întrebări?

 

